کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در اقدامی ضد اسلامی؛

یک سوپرمارکت در فرانسه به خاطر عدم فروش مشروبات الکلی تعطیل شد

خبرگزاری حوزه نیوز , 14 آذر 1396 ساعت 20:01

دادگاهی در فرانسه یک سوپرمارکت حلالا را که حاضر به فروش مشروبات الکلی و گوشت خوک نشده بود، تعطیل کرده و صاحب آن را متهم به پرداخت ۴ هزار یورو جریمه کرد.


به گزارش قم نیوز دادگاهی در فرانسه یک سوپرمارکت حلال را به دلیل عدم فروش مشروبات الکلی و گوشت خوک تعطیل کرد.

طبق حکم دادگاهی در نانتر در ناحیه ایل دوفرانس، یک سوپرمارکت اسلامی در محله کلمبوس پاریس به دلیل این که حاضر به فروش مشروبات الکلی و گوشت خوک نشده بود و هشدارهای مسئولین منطقه را در این خصوص نادیده گرفته بود تعطیل می‌شود.

دادگاه همچنین صاحب فروشگاه را به پرداخت 4 هزار یورو هزینه‌های دادگاه و خالی کردن محل محکوم کرد.

 این سوپرمارکت در ماه آگوست سال گذشته توسط نیکوله گوتا شهردار کلمبوس و مقامات محلی به جرم «عدم غذادهی عمومی!» محکوم شد. صاحب این فروشگاه این اقدام  مسئولین را «تبعیض» دانسته و کار به دادگاه کشیده شد.

صاحب فروشگاه گفته بود که عدم فروش این دو کالا در مغازه‌اش، مسئله عرضه و تقاضا می‌باشد چرا که بسیاری از ساکنان این منطقه از چنین محصولاتی استفاده نمی‌کنند. در این میان معدود افراد مصرف کننده این دو کالا از او شکایت کرده بودند.

عده زیادی در شبکه‌های اجتماعی از صاحب فروشگاه حمایت کرده بودند و گفته بودند که بسیاری از مغازه‌های سرتاسر فرانسه هستند که تنها یک کالا مخصوص را می‌فروشند و اقدام مقامات پاریسی در این باره «تبعیض» آشکار محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 57015

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57015/یک-سوپرمارکت-فرانسه-خاطر-عدم-فروش-مشروبات-الکلی-تعطیل

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir