کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت تكواندو استان قم خبر داد

ميزباني قم از داوران 26 استان براي قضاوت مسابقات تكواندو پسران ايران

خبرگزاری فارس , 15 آذر 1396 ساعت 22:01

رئيس هیأت تكواندو استان قم گفت: داوران 26 استان براي قضاوت رقابت‌هاي آزاد تكواندو قهرماني پسران ايران به قم سفر مي‌كنند.


به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی امروز اظهار کرد: مسابقات آزاد تکواندو قهرمانی پسران ایران در روزهای 22 و 23 آذر ماه به میزبانی هیأت تکواندو استان قم و با حضور تکواندوکاران استان‌های مختلف در سالن دو هزار نفری شهید جعفر حیدریان قم به انجام می‌رسد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری این مسابقات، امروز کمیته داوران فدراسیون تکواندو اسامی داوران قضاوت کننده در این مسابقات را اعلام کرد و بر اساس اعلام این کمیته تعداد 40 داور از 26 استان برای داوری این رقابت‌ها به قم سفر می‌کنند.

رئیس هیأت تکواندو استان قم افزود: این داوران از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، البرز، چهار محال و بختیاری، خراسان‌رضوی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، ‌گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد هستند.

وی یاد آور شد: سیدیونس موسوی از آذربایجان شرقی، افشین جوان‌پردل از آذربایجان غربی، عظیم عبادی از اردبیل، محمد کشانی، سعید کروندی و حمید ریحانی از اصفهان، بختیار حیدرخانی از ایلام، جعفر پولادی از بوشهر، احمد لاریجانی، مرتضی افتخاری، اصغر فتحی‌عباس‌آباد و علی‌اصغر ذوالفقاری از تهران در لیست داوران حضور دارند.

جمشیدی عنوان کرد: عباس آرمند‌پور، علی جدیدی و ابراهیمی بهرامی از البرز، روح‌الله یزدانی‌پور از چهار محال و بختیاری، حیدر بانوی از خراسان‌رضوی، ابوالفضل خدایی از زنجان، علی مرادحقیقی و حمدحسین طالب‌پور از سمنان و محمدرضا کشانی از سیستان و بلوچستان دیگر داوران دعوت شده به این رقابت‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: علیرضا الله‌دادی از فارس، مرتضی جنت‌آبادی از قزوین، کاوه منصوری از کردستان، صدرالله‌ امیری‌نژاد از کرمان، محسن امیری از کرمانشاه، مجید شاکری از گلستان، محمدعلی کارجویان و اسماعیل برنج‌کار از گیلان، حشمت‌الله امان‌اللهی از لرستان دیگر داوران قضاوت کننده در این مسابقات خواهند بود.

رئیس هیأت تکواندو استان قم افزود: احمد رشوندی و سیداحسان حسینی‌اصل از مازندران، نبی ‌نظری از مرکزی، سیداحمد موسوی از هرمزگان، احمد صالحی از همدان و محمدعلی خیامی از یزد همراه با چهار نماینده قم یعنی عبدالله بینایی، سلیمان قلی‌زاده، بلال سلیمانی، و مهدی توتون‌کار در این مسابقات داوری می‌کنند، ضمن اینکه داور وزن‌کشی این پیکارها مهدی توتون‌کار از قم است.

انتهای پیام /137


کد مطلب: 57016

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57016/ميزباني-قم-داوران-26-استان-براي-قضاوت-مسابقات-تكواندو-پسران-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir