کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسؤول روابط عمومی اوقاف قم خبر داد

برگزاری جشن میلاد نبوی در 35 بقعه استان قم

خبرگزاری فارس , 15 آذر 1396 ساعت 9:01

مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف استان قم گفت: مراسم جشن میلاد نبوی در بیش از 35 بقعه سطح استان برگزار می‌شود.


به گزارش قم نيوز مهدی قائم‌پناه با اشاره تدارک گسترده ادارات اوقاف نواحی شهرستان و بخش‌های استان قم برای برگزاری مراسم جشن و سرور سالروز میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: بر این اساس و در مجموع در بیش از 35 بقعه متبرکه استان، مراسم جشن و سرور برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم جشن میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع)، سه‌شنبه شب در آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) برگزار شد و حجت‌الاسلام مدرسی سخنران و کربلایی حیدری مداح این مراسم بودند.

مسؤول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه جشن بزرگ میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در حرم فرزند بلافصل این امام همام برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: بر این اساس آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع)، چهارشنبه شب 15 آذر همزمان با شام میلاد آن بزرگواران میزبان شرکت‌کنندگان جشن میلاد نبوی با اجرای محمودرضا قدیریان خواهد بود. استاد حاج حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی کشورمان در این مراسم به قرائت آیاتی چند از کلام‌ وحی می‌پردازد و حجت‌الاسلام صادقی واعظ هم سخنران مراسم خواهد بود.

قائم پناه خاطرنشان کرد: در آستان مقدس امامزادگان ابراهیم(ع) و احمد(ع) هم شاهد برگزاری مراسم جشن و سرور میلاد نبوی خواهیم بود؛ این مراسم شامل سخنرانی و مولودی‌خوانی است و حمید شهبازیان به عنوان مداح در آن حضور خواهد داشت.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه قرار است از خیرین، بانیان و خادمان نمونه آستان مقدس امامزادگان ابراهیم و احمد(علیهما السلام) در این مراسم تقدیر شود عنوان کرد: شن میلاد نبوی سه‌شنبه شب 14 آذرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) مراسم ویژه‌ای در بخش کهک پیش‌بینی شده است اظهار کرد: بر این اساس اداره اوقاف بخش با مشارکت دفتر تبلیغات و هیئت حسینیه حسین بن علی(ع) طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مراسم جشن میلاد نبوی را برگزار می‌کند. این مراسم جشن و سرور سه‌شنبه و چهارشنبه 14 و 15 آذرماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع کهک برپا خواهد بود.

قائم‌پناه با اشاره به بخش‌های مختلف مراسم جشن میلاد نبوی عنوان کرد: سخنرانی اساتید حوزوی، مداحی مادحین اهل بیت عصمت و طهارت و اطعام شرکت‌کنندگان، از جمله این بخش‌ها هستند همچنین در بقاع متبرکه شاخص کهک نیز مراسم ویژه‌ای به همین منظور تدارک دیده شده است.

 انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 57017

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57017/برگزاری-جشن-میلاد-نبوی-35-بقعه-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir