کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت کشتي استان قم خبر داد

رقابت 15 فرنگي‌كار قم در كشتي 2017 باشگاه‌هاي جهان

خبرگزاری فارس , 15 آذر 1396 ساعت 21:01

رئيس هیأت كشتي استان قم از مشخص شدن تركيب تيم اعزامي شهداي مدافع حرم قم به پيكارهاي 2017 کشتي فرنگي جام باشگاه‌هاي جهان خبر داد.


به گزارش قم نيوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: با درخششی که کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم در مسابقات فصل 1396 لیگ کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور داشتند، این تیم موفق به کسب مجوز حضور در پیکارهای فصل 2017 جام باشگاه‌های جهان شد.

وی با بیان اینکه زمان اندکی به آغاز رقابت‌های باشگاه‌های جهان باقی مانده، اضافه کرد: به همین منظور ترکیب تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم مشخص شد تا این تیم در مدت زمان باقی مانده تا شروع این پیکارها وارد اردوی آماده‌سازی شده و با شرایط مطلوب به مصاف رقبا برود.

رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: امسال چهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان برگزار می‌شود و کشورمان در روزهای 23 و 24 آذرماه به میزبانی سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران از تیم‌ها و کشتی‌گیران شرکت کننده در این پیکارها میزبانی می‌کند.

وی ابراز کرد: با توجه به مهلت پیش‌بینی شده برای ثبت‌نام و اعلام ترکیب تیم‌های داخلی حاضر در این رقابت‌ها که تا پایان روز سیزدهم آذر ماه بود، تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم با تغییراتی اندک نسبت به لیگ امسال، ترکیب نهایی خود را برای حضور در این پیکارها شناخت.

وزیری با بیان اینکه این تیم در اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 97 و 130 کیلوگرم راهی جام باشگاه‌های جهان می‌شود، افزود: در ترکیب تیم کشتی شهدای مدافع حرم قم مهدی قربانی‌صمد و علی بیات نمایندگان وزن 55 کیلوگرم هستند و علیرضا نجاتی به همراه رضا مردی در وزن 60 کیلوگرم برای نماینده قم به میدان می‌روند.

وی یاد آور شد: محمدجواد رضایی و مهدی مرادحاصلی دو فرنگی‌کار عضو تیم شهدای مدافع حرم قم در وزن 63 کیلوگرم هستند، علی‌اکبر پاسالاری دوبنده تیم قم را  در وزن 67 کیلوگرم بر تن می‌کند و در وزن 72 کیلوگرم علی سلیمانی و بهنام افشاری‌نیک به میدان می‌روند.

رئیس هیأت کشتی استان قم با بیان اینکه مهدی آ‎غاز و هادی علیزاده‌پورنیا کشتی‌گیران تیم شهدای مدافع حرم قم در وزن 77 کیلوگرم هستند، افزود: محمدرضا رضایی و داود جوادیان در وزن 82 کیلوگرم روی تشک مسابقات حاضر می‌شوند و امید افتخاری و پارسا نظری به ترتیب در اوزان 97 و 130 کیلوگرم با حریفان پیکار می‌کنند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 57018

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57018/رقابت-15-فرنگي-كار-قم-كشتي-2017-باشگاه-هاي-جهان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir