کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به منظور تدوین نقش نهادهای قم در دوران حماسه و ایثار

کتاب «شهدای ارتشی قم» در دوران دفاع مقدس تدوین می‌شود

خبرگزاری فارس , 15 آذر 1396 ساعت 13:01

تدوین کتاب شهدای ارتشی قم در دوران حماسه و ایثار، در دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم با ارشد یگان‌های ارتش دراستان مورد تاکید قرار گرفت.


به گزارش قم نيوز احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم با حضور در پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) با شمسعلی اسدی فرمانده این یگان و ارشد ارتش در استان دیدار کرد.

حسینی در این دیدار با تشریح اهمیت پاسداشت یاد و خاطره شهدای ارتشی قم اظهار کرد: نام شهدای عزیزی از ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمره شهدای نیروهای مسلح و 6 هزار شهید استان قم می‌درخشد و شایسته است نسبت به جمع آوری اسناد و آثار و تبیین نقش آنان در دفاع مقدس و نهایتا تدوین و چاپ کتابی در این زمینه اقدام شود.

وی همچنین مراحل تکمیلی ساخت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان را مورد اشاره قرار داد و افزود: علاوه بر بحث محتوایی و موزه آرایی این مرکز، نیاز است بخشی از ادوات جنگی در محوطه موزه استقرار یابد تا به تطبیق فضای موزه با حال و هوای دفاع مقدس در نظر بازدیدکنندگان، سرعت بیشتری ببخشد.

اسدی نیز با اشاره به اهمیت تبیین اقدامات یگان‌های ارتش در تکمیل پازل نقش نهادهای استان در دوران دفاع مقدس، از اعلام همکاری به منظور تدوین کتاب شهدای ارتش و هماهنگی جهت استقرار تجهیزات نظامی در موزه خبر داد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 57020

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57020/کتاب-شهدای-ارتشی-قم-دوران-دفاع-مقدس-تدوین-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir