کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرمربی تیم کریمه قم :

مهمترین هدف تیم والیبال کریمه از حضور در مسابقات کسب تجربه است

خبرگزاری مهر , 15 آذر 1396 ساعت 16:01

سرمربی تیم والیبال کریمه قم گفت: این تیم به بازیکنان بومی والیبال قم میدان داده است و کسب تجربه در لیگ بیش از کسب نتیجه برای ما اهمیت دارد.


به گزارش قم نیوز سید روح الله شفیعی اظهار داشت: گرچه تیم والیبال کریمه قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور در  هفته پنجم طعم تلخ شکست را چشید اما این شکست چیزی از ارزش‌های تیم کریمه نمی‌کاهد و ما از هر بازی برای کسب تجربه‌های جدید استفاده می‌کنیم.

وی افزود: انتظار ما در بازی کریمه برابر لاستیک بارز کرمان بیشتر بود و می‌خواستیم همان نمایش درخشان برابر صنایع اردکان را در بازی با تیم بارز کرمان هم تکرار کنیم اما شرایط برای کریمه خوب پیش نرفت با این حال در آینده نتایج بهتری از تیم کریمه خواهید دید.

سرمربی تیم والیبال کریمه قم گفت: در روزی که در شرایط فنی ایده آل قرار نداشتیم اسیر تاکتیک‌ها و عملکرد فنی نفر به نفر بازیکنان تیم کرمانی شدیم اما باید تاکید کنم که کسب پیروزی و نتیجه مناسب برای ما در اولویت قرار ندارد بلکه هر مسابقه برای بازیکنان جوان ما یک تجربه است و ما به  بازیکنان بومی والیبال قم میدان داده‌ایم.

شفیعی بیان داشت: نگاهی به بازی‌های قبلی تیم کریمه نشان می‌دهد ما در مسابقاتی که بازنده شده‌ایم نیز تیم ضعیفی نبوده‌ایم چنان که برای مثال در بازی با شهروند اراک در شرایط خاصی شکست خوردیم و بازی با عقاب نیروی هوایی نیز در ست پنجم به سود میزبان به پایان رسید.

وی عنوان کرد: تیم کریمه قم پس از انجام پنجمین مسابقه خود، همچنان با کسب ۳ امتیاز در جمع تیم‌های پایین جدولی باقی ماند در حالی که این تیم تنها پیروزی خود در لیگ را در دیدار بربر تیم سرسخت صنایع اردکان به دست آورد و با پیروزی ۳ بر ۲ در آن مسابقه صاحب ۲ امتیاز شد.

سرمربی تیم والیبال کریمه قم گفت: دیگر امتیاز کسب شده توسط تیم کریمه قم به دلیل شکست ۳ بر ۲ کریمه در دیدار برابر تیم عقاب نیروی هوایی در تهران به دست آمد ضمن این که گل گهر سیرجان و پالایش نفت آبادان دیگر حریفان ما را در دور رفت لیگ دسته اول والیبال تشکیل می‌دهند و با انجام ۷ بازی، دور رفت به پایان می‌رسد.

  انتهای پیام / 137


کد مطلب: 57024

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57024/مهمترین-هدف-تیم-والیبال-کریمه-حضور-مسابقات-کسب-تجربه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir