کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته بیست و یکم صورت می‌گیرد

جنگ قعرنشین‌های لیگ برتر فوتسال در قم

16 آذر 1396 ساعت 4:00

تیم داوری مسابقه یکی از دو نماینده فوتسال قم در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از سوی کمیته داوران معرفی شد.


به گزارش قم نیوز اسامی داوران و ناظران هفته بیست و یکم مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور در حالی اعلام شد که تیم‌های لیگ برتری روز جمعه هفدهم آذر ماه در هفت دیدار حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

در حالی که امسال 14 تیم در لیگ برتر فوتسال حضور دارند هم اکنون تیم مس سونگون در صدر جدول رده‌بندی با اختلاف مناسب نسبت به تیم‌های دوم و سوم لیگ بخت اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود و در انتهای جدول نیز تا حد زیادی سقوط تیم هیأت‌‌ فوتبال قم قطعی شده است.

تیم هیأت‌‌ فوتبال قم که در بین 14 تیم هم اکنون با 9 امتیاز از 20 بازی در رتبه آخر ایستاده و گزینه اول سقوط به دسته پائین‌تر است این هفته از ساعت 16 روز جمعه هفدهم آذر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان تیم پارسیان شهر قدس است.

اسامی داوران و ناظران هفته 21 لیگ برتر فوتسال از سوی دپارتمان داوری در حالی اعلام شد که ناظر داوری مسابقه هیأت‌‌ فوتبال قم  و پارسیان شهر قدس علیرضا محمدپور از آذربایجان شرقی است و علیرضا عبدالغنی از چهارمحال و بختیاری داول اول این بازی خواهد بود.

همچنین برای این مسابقه که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، فیروز مبینی از چهارمحال و بختیاری داور دوم بازی است، ولی الله رضایی از یزد به عنوان داور سوم و رضا کیامنش از لرستان به عنوان وقت‌نگهدار به قم سفر می‌کنند.

این در حالی است که تیم پارسیان شهر قدس در حال حاضر یک رتبه بالاتر از هیأت‌‌ فوتبال قم در مکان سیزدهم جدول جای دارد و با 6 امتیاز بیشتر از نماینده قم امیدوارتر به بقا در لیگ برتر وارد میدان می‌شود، اما تیم هیأت‌‌ قم حتی اگر حریف خود را شکست بدهد امید کمی به بقا در لیگ برتر دارد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 57031

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57031/جنگ-قعرنشین-های-لیگ-برتر-فوتسال-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir