کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گروه دوم مقدماتی

حریفان زرین ترنج قم در لیگ برتر مشخص شدند

خبرگزاری فارس , 16 آذر 1396 ساعت 8:00

تیم زرین ترنج قم حریفان خود را در فصل جدید مسابقات لیگ برتر تنیس روی‌میز رده سنی نوجوانان و جوانان باشگاه‌ۀای کشور شناخت.


به گزارش قم نیوز دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر پینگ‌پنگ پسران باشگاه‌های کشور با حضور استعدادهای آینده‌دار این رشته در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از روز پنجشنبه شانزدهم آذر ماه رسما آغاز می‌شود و قم با دو تیم در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.
با توجه به سرمایه‌گذاری وسیعی که هیات تنیس روی‌میز استان قم روی رده‌های سنی پایه انجام داده، در چند سال اخیر توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در قم افزایش قابل توجهی داشته و قم اکنون از ظرفیت بسیار غنی برای اعزام‌ تیم‌های مختلف به مسابقات لیگ و قهرمانی کشور برخوردار است.
افزایش باشگاه‌های ورزشی این رشته در قم نیز از اتفاقات مهم و قابل توجه در مسیر توسعه و تحول تنیس روی‌میز قم بوده است و این رشته با توجه به برخورداری از نیروی انسانی متخصص و با دانش در بخش‌های مربیگری و داوری همچنان رو به جلو گام برمی‌دارد.
در حالی که مربیان تنیس روی‌میز قم به خوبی با شناسایی استعدادهای این رشته به پرورش آنها می‌پردازند و قم را به عنوان یکی از استان‌های موفق در پینگ‌پنگ کشور معرفی کرده‌اند، قم چند داور مطرح و در سطح بین‌المللی دارد که در میادین معتبر داخلی و بین‌المللی نیز قضاوت می‌کنند.
اکنون که دوره جدید مسابقات لیگ برتر تنیس روی‌میز نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور توسط فدراسیون برنامه‌ریزی شده، قم با توجه به برخورداری از بازیکنان مستعد و آینده‌دار این دو رده سنی پایه، با دو تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده است.
نخستین نماینده قم تیم آکادمی قائمی است که در گروه سوم مرحله مقدماتی قرار گرفته و برای رویارویی با حریفان خود در روزهای شانزدهم و هفدهم آذر ماه راهی شیراز شده است اما دومین نماینده قم یعنی تیم زرین ترنج در گروه دوم باید بازی‌های خود را در شهر ساری انجام بدهد.
تیم زرین ترنج قم در گروه دوم مقدماتی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به ترتیب برابر تیم‌های پاک‌نژاد اسپرت تهران یکی از مدعیان قهرمانی، پالایش نفت آبادان و هیات ساری به میدان می‌رود تا مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را به دست بیاورد.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 57035

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57035/حریفان-زرین-ترنج-قم-لیگ-برتر-مشخص-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir