کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر حوزه‌های علمیه با هشدار به رئیس جمهور آمریکا:

ترامپ از گذشته رؤسای جمهور آمریکا عبرت بگیرد

خبرگزاری فارس , 16 آذر 1396 ساعت 11:30

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: ترامپ باید از گذشته کارتر و سایر رؤسای جمهور پیشین آمریکا درس عبرت بگیرد و آنها هر وقت آمدند تعرضی به امت اسلام کردند، نتیجه عکس گرفتند.


به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی با محکوم کردن طرح شوم آمریکا و اسرائیل مبنی بر به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: این اقدام شوم، بازی بسیار خطرناکی با افکار عمومی و احساسات همه امت اسلام است، البته سال‌هاست و از ابتدا به دنبال این بودند که بیت المقدس و شهری که قبله‌گاه نخست مسلمانان است و از قداست و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، به پایتخت رژیم جعلی و پوشالی تبدیل کنند.
مدیر حوزه‌های علمیه با بیان اینکه مستکبران هروقت به سمت این موضوع حرکت کرده‌اند با سدآهنین مواجه شده و موفق نشده‌اند، گفت: این اقدام بیشترین خطر را برای خودشان دارد، ترامپ باید از گذشته کارتر و سایر رؤسای جمهور پیشین آمریکا، درس عبرت بگیرد.
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه افزود: امروز شاهدیم در افغانستان، عراق، سوریه و حمله ای که در یمن شده، جبهه مقاومت در مقابل اینها، تربیت و تشکیل شده است؛ این حرکت نابخردانه، بنزینی بر آتش خشم امت اسلام است.
اعرافی خاطرنشان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند «این مقوله راه به جایی نخواهد برد»، ان‌شاءالله، فلسطین از آن امت اسلام است و آزاد خواهد شد.
وی با بیان اینکه آینده فلسطین، آینده‌ای است که انقلاب در آنجا رشد خواهد کرد و انتفاضه هیچگاه خاموش نخواهد شد، ‌گفت: امروز جبهه مقاومت که از هر زمانی قوی‌تر است و در جای‌جای جهان اسلام ریشه دارد، به فضل الهی بر اشغالگران پیروز خواهد شد و در این، تردیدی نیست.
مدیر حوزه‌های علمیه با انتقاد از بی توجهی و یا وابستگی برخی دولت‌های اسلامی درمسئله فلسطین، گفت: باید دولت‌های اسلامی از این وضع رخوت، سستی و وابستگی بیرون بیایند و جبهه متحد شکل دهند، اکنون وقت آن است که دولت‌ها در کنار مردم فلسطین قرار بگیرند و یک حرکت بزرگ و متحد در برابر رژیم صهیونیستی تشکیل دهند.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 57041

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57041/ترامپ-گذشته-رؤسای-جمهور-آمریکا-عبرت-بگیرد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir