کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

اعزام پینگ‌پنگ بازان قم به لیگ برتر نوجوانان و جوانان ایران

خبرگزاری فارس , 16 آذر 1396 ساعت 12:30

رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم از اعزام پینگ‌پنگ بازان قم در دو رده سنی به مسابقات دوره جدید لیگ‌ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.


به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها آکادمی قائمی قم است که با کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی در لیگ دسته اول رده‌های سنی نوجوانان و جوانان ایران مجوز حضور در فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به دست آورده است.
وی با اشاره به ترکیب این تیم بیان کرد: سیدعلی سجادیان، سیدمحمدمعین منتظری، ماهان چینه‌وری و سیدمحمدامین منتظری اعضای تیم آکادمی قائمی قم در این دوره از مسابقات هستند، ضمن اینکه مربیگری این تیم را حسین رزاقی بر عهده دارد و این تیم از آمادگی خوبی برخوردار است.
رئیس هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم یاد آور شد: سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ میزبانی رقابت‌های نیم‌فصل نخست مرحله گروهی فصل 1396 لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور را به هیأت‌‌ فارس سیرده و این رقابت‌ۀا از فردا در شیراز برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور تا عصر هفدهمین روز آذر ماه ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: تیم تنیس روی‌میز آکادمی قائمی قم در گروه سوم مرحله مقدماتی این رقابت‌ها امیدوار به کسب یکی از سکوهای برتر به میدان می‌رود.
عموئیان افزود: تیم آکادمی قائمی قم در گروه سوم مرحله مقدماتی این پیکارها با تیم‌های دیزل مولد امید، نفت و گاز گچساران و شهید حججی فارس هم‌گروه است و نخستین مسابقه خود را در این گروه روز شانزدهم آذر ماه برابر تیم شهید نفت و گاز گچساران نماینده کهکیلویه و بویر احمد برگزار می‌کند.
وی در پایان اظهار کرد: نماینده هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم در دومین مسابقه خود مقابل تیم شهید حججی فارس به میدان خواهد رفت و سومین بازی مرحله گروهی را روز جمعه هفدهم آذر ماه برابر تیم دیزل مولد امید برگزار می‌کند تا مجوز صعود را کسب کند.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 57043

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57043/اعزام-پینگ-پنگ-بازان-قم-لیگ-برتر-نوجوانان-جوانان-ایران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir