?>?> ارائه آموزش به نيروهاي فعال در امر به معروف و نهي از منكر | قم نیوز
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 57047
منبع : خبرگزاری فارس
دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر مطرح كرد

ارائه آموزش به نيروهاي فعال در امر به معروف و نهي از منكر

قم نيوز : دبير ستاد امر به معروف و نهي از منكر گفت: آموزش اصل اساسي براي امر به معروف و نهي از منكر است و تعامل بين دو انسان را شامل مي‌شود كه در اين بخش نيروهاي امر به معروف و نهي از منكر بايد آموزش‌هايي بگذرانند تا مشكلي ايجاد نشود.
ارائه آموزش به نيروهاي فعال در امر به معروف و نهي از منكر
ارائه آموزش به نيروهاي فعال در امر به معروف و نهي از منكر
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین احمد زرگر ظهر امروز در دیدار آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه ظرفیت‌های زیادی در قانون پیش‌بینی شده است اظهار کرد: بحث مردم یکی از مواردی است که پررنگ در نظر گرفته شده که حضور گسترده مردم در زمینه امر به معروف و نعهی از منکر را نیز شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در قانون مواد زیادی در زمینه حمایت آمر به معروف و حضور گسترده مردمی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر پیش‌بینی شده و ایجاد شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات دولتی، نهادها و مساجد با محوریت ائمه جماعات پیگیری می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه مردم می‌خواهند در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت داشته باشند گفت: حضور گسترده مردمی در این بخش راهگشا است و در هر بخشی که مشکل داشتیم حضور گسترده مردمی مشکل را حل کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید یک سری مقدمات انجام شود و گزینش، آموزش، سازماندهی و به کارگیری نیروها صورت گیرد.

زرگر تصریح کرد: آموزش اصل اساسی برای این کار بسیار مهم است و تعامل بین دو انسان را شامل می‌شود که در این بخش نیروهای امر به معروف و نهی از منکر باید آموزش‌هایی بگذرانند تا مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccmxqp.2bqm08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما