پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 57049
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم در دیدار وزیر ارشاد، حج و اوقاف افغانستان مطرح کرد

تلاش مسؤولان قم برای بهره‌ مندی مهاجران افغانستانی از امکانات

قم نيوز : استاندار قم گفت: مسؤولان استان همواره تلاش مي‌كنند تا مهاجرين، همچون شهروندان ايراني از امكانات كشور بهره‌مند شوند.
تلاش مسؤولان قم برای بهره‌ مندی مهاجران افغانستانی از امکانات
تلاش مسؤولان قم برای بهره‌ مندی مهاجران افغانستانی از امکانات
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی امروز در دیدار فیض محمد عثمانی وزیر ارشاد، حج و اوقاف افغانستان طی سخنانی همکاری دو کشور ایران و افغانستان را بر اساس دوستی و احترام متقابل عنوان کرد و گفت: کشورهای منطقه به ویژه مسلمین باید به اصل اتحاد تکیه کرده و در برابر هرگونه تهاجم غیراصیل داخلی و خارجی متحد باشند.

وی با اشاره به توجه ایران به امنیت سایر کشورهای مسلمان به ویژه همسایگان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی به درخواست کمک از سوی کشورهایی که مورد تخاصم واقع شده‌اند پاسخ مثبت داده است.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور نزدیک به 200 هزار نفری اتباع کشور افغانستان در استان قم افزود: مسؤولان استان همواره تلاش می‌کنند تا مهاجرین، همچون شهروندان ایرانی از امکانات کشور بهره‌مند شوند.

صادقی تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورداری همه اتباع خارجی از نعمت تحصیل را مورد توجه قرار داد و گفت: حتی فرزندان اتباع خارجی که به صورت غیرمجاز به کشور وارد شده‌اند نیز از این موهبت بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceo78n.jh8fei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما