پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 57052
منبع : خبرگزاری فارس
از امروز در خانه كشتي انجام پذيرفت

آغاز پيكارهاي كشتي فرنگي جام زنده‌ياد پودنكي در قم

قم نيوز : رقابت‌هاي كشتي فرنگي جام زنده‌ياد پودنكي به عنوان يكي از جام‌هاي معتبر اين رشته در دهه 1390 با حضور چهره‌هاي شاخص اين رشته از استان‌هاي مختلف در قم آغاز شد.
آغاز پيكارهاي كشتي فرنگي جام زنده‌ياد پودنكي در قم
آغاز پيكارهاي كشتي فرنگي جام زنده‌ياد پودنكي در قم
به گزارش قم نیوز با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیأت کشتی استان قم از امروز استارت پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام زنده‌یاد محسن پودنکی در قم زده شد و کشتی‌گیران شرکت کننده در این دوره از مسابقات در خانه کشتی فجر مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم با یکدیگر سرشاخ می‌شوند.

بعد از اینکه زنده‌یاد محسن پودنکی در اوایل دهه 1390 بعد از ماه‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان دارفانی را وداع گفت، هیأت کشتی استان قم هر ساله به پاس سال‌ها افتخارآفرینی و خدمات ارزنده این چهره موفق در کشتی قم، جام زنده‌یاد پودنکی را در قم راه‌اندازی کرد.

این در حالی است که زنده‌یاد محسن پودنکی سال‌ها سابقه عضویت در تیم ملی کشتی فرنگی ایران را داشت و در میادین داخلی و برون‌مرزی موفق به کسب مقام‌های متنوع و مدال‌های طلا، نقره و برنز شده و به عنوان مربی یکی از چهره‌های سازنده کشتی قم به شمار می‌رفت.

مسابقات کشتی فرنگی جام زنده‌یاد پودنکی از امروز در حالی به میزبانی خانه کشتی فجر قم برگزار می‌شود که در آن علاوه بر کشتی‌گیران قم، فرنگی‌کارانی از استان‌های تهران، کاشان، دلیجان، ساوه، اراک، شیراز و محلات برای کسب عناوین برتر به روی تشک رفته‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciruaw.t1ayw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما