پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 57053
منبع : خبرگزاری فارس
در رشته تفنگ بادي صورت گرفت

اعزام دختر تيرانداز قم به رقابت‌هاي بين‌المللي 2017

قم نيوز : دختر نوجوان تيراندازي استان قم در نخستين تجربه اعزام برون‌مرزي خود همراه با كاروان تيم ملي راهي مسابقات بين‌المللي صربستان شد.
اعزام دختر تيرانداز قم به رقابت‌هاي بين‌المللي 2017
اعزام دختر تيرانداز قم به رقابت‌هاي بين‌المللي 2017
به گزارش قم نیوز در حالی که تیراندازی قم به واسطه سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه در هر دو بخش مردان و بانوان رشد و پیشرفت قابل توجهی در سال‌های اخیر داشته، پیشرفت بانوان در حد چشمگیری بوده و اکنون دو نماینده قم عضو تیم ملی زنان ایران هستند.

بعد از افتخار آفرینی سیده‌رویا صبح‌خیز در کسب مقام نایب‌قهرمانی و نشان نقره پیکارهای تیراندازی با تفنگ بادی رده سنی نوجوانان قهرمانی آسیا در سال 2015، اکنون همین تیرانداز عضو تیم اعزامی ایران به پیکارهای آسیایی 2017 در شرق قاره کهن و کشور ژاپن است.

همزمان با حضور صبح‌خیز در مسابقات آسیایی امسال، مینا روحیان دیگر دختر تیرانداز قم است که با توجه به درخشش در مسابقات لیگ، پیکارهای قهرمانی کشور و رقابت‌های آزاد ایران به عنوان عضو تیم ملی ایران برای اعزام به رقابت‌های بین‌المللی 2017 انتخاب شد.

این در شرایطی است که رقابت‌های بین‌المللی 2017 جایزه بزرگ تیراندازی در شهر بلگراد کشور صربستان تا نوزدهم آذر ماه جریان خواهد داشت و تیراندازان برای کسب عناوین برتر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی و همچنین میکس تیمی این دو رشته با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtyei.uqeaizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما