کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در هفته هفدهم لیگ دسته اول انجام می‌شود

پذیرایی تیم سقوطی صبای قم از فجر شهید سپاسی شیراز

خبرگزاری فارس , 16 آذر 1396 ساعت 23:01

تیم سقوطی صبای قم در هفدهمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از تیم فجر شهید سپاسی شیراز پذیرایی می‌کند.


به گزارش قم نیوز بازی‌های هفته هفدهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران روز یکشنبه 19 آذر ماه در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد و در یکی از دیدارهای حساس برای قمی‌های علاقمند به فوتسال، تیم صبای قم در خانه پذیرای فجر شهید سپاسی شیراز خواهد بود.

نماینده فوتبال قم که از هم اکنون کاندیدای سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور است و نتایج بسیار ضعیفی را به دلیل نداشتن مدیریت صحیح و حامی مالی در فصل جاری لیگ دسته اول ایران کسب کرده، برای حفظ اعتبار و حیثیت خود برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز به میدان می‌رود.

این بازی بین تیم‌های هفتم و هفدهم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال ایران انجام می‌شود، در حالی که تیم فجر شهید سپاسی شیراز از 16 بازی قبل خود هفت برد، چهار تساوی، پنج باخت، 14 گل زده، 12 گل خورده، تفاضل گل مثبت دو و 25 امتیاز در رده هفتم ایستاده است.

اما تیم فوتبال صبای قم که در این فصل مقابل حریفان تنها یک برد و هفت تساوی کسب کرده و در هشت بازی این فصل به رقبای لیگ برتری باخته، با 10 گل زده،22 گل خورده و تفاضل گل منفی 12 بین 18 تیم حاضر در لیگ امسال رتبه نازل هفدهم را در اختیار گرفته و علاقمندان به فوتبال در قم از این تیم قطع امید کرده‌اند.

بازی برگشت تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز از ساعت 14 روز یکشنبه 19 آذر ماه در حالی به میزبانی صبا در مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار می‌شود که صبای قم هنوز از بازی‌های خانگی هیچ بردی در کارنامه ندارد و وضعیت بدی در انتهای جدول برای خود ایجاد کرده است.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 57056

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57056/پذیرایی-تیم-سقوطی-صبای-قم-فجر-شهید-سپاسی-شیراز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir