کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پس از اقامه نماز جمعه صورت گرفت

برپایی راهپیمایی ضد آمریکایی و ضد اسرائیلی در قم

خبرگزاری فارس , 17 آذر 1396 ساعت 22:00

مردم شهر قم پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت اقدام اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا تظاهراتی برگزار کردند.


به گزارش قم نیوز مردم شهر قم ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور تظاهراتی را در محکومیت اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی برگزار کردند.
در این تظاهرات که از مصلی قدس شهر قم آغاز شد و تا چهارراه شهدا این شهر ادامه پیدا کردند، مردم شهر قم در خواستار آزادی مسجد الاقصی و قدس شریف از دست رژیم صهیونیستی شدند.
راهپیمایان قمی در این تظاهرات پلاکاردهایی با مضمون تاکید بر مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و نیز حمایت از فلسطین در دست داشتند و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا دو روز پیش در یک سخنرانی اعلام کرد که کشورش شهر قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته است، او دستور داد که سفارت آمریکا از تل آویو به شهر قدس انتقال پیدا کند.
این اقدام ترامپ واکنش‌های زیادی را در سطح جهان اسلام و دنیا داشت و بسیاری از کشورهای جهان این اقدام را محکوم کردند، همچنین مسلمانان و آزادگان دنیا در کشورهای مختلف با برگزاری مراسم‌های تجمع و راهپیمایی به این اقدام ترامپ اعتراض کردند.
مراجع عظام تقلید نیز طی روزهای اخیر با صدور بیانیه و پیام هایی اقدام رئیس جمهور آمریکا را محکوم کرده و خواستار پیگیری این مسئله از سوی نهادهای بین المللی شدند.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 57080

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57080/برپایی-راهپیمایی-ضد-آمریکایی-اسرائیلی-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir