شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 57113
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته چهارم رقم خورد

دومين باخت ليگ بسكتبال ايران در كارنامه خليج‌فارس قم

قم نيوز : بسكتباليست‌هاي تيم خليج‌فارس قم در پايان جدال سخت و نفس‌گير با تيم هیأت زنجان به دومين باخت خود در فصل جاري ليگ بسكتبال مردان ايران تن دادند.
دومين باخت ليگ بسكتبال ايران در كارنامه خليج‌فارس قم
دومين باخت ليگ بسكتبال ايران در كارنامه خليج‌فارس قم
به گزارش قم نیوز هفته چهارم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در واقع آخرین هفته از نیم‌فصل بود که در آن تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم چهارمین مسابقه خود را برابر تیم هیأت زنجان انجام داد اما با دست خالی از میدان خارج شد.

این در شرایطی است که مرحله گروهی مسابقات فصل 1396 لیگ دسته دوم بسکتبال مردان ایران با حضور 18 تیم در چهار گروه مقدماتی برگزار می‌شود و بسکتبالیست‌های خلیج‌فارس قم که در گروه دوم مرحله مقدماتی جای دارند با تیم‌های هیأت اسدآباد همدان، هیأت بسکتبال قزوین، رعد پدافند آبادان و هیأت زنجان رقابت می‌کنند.

نماینده قم این هفته در چهارمین مسابقه مقدماتی خود برابر تیم هیأت زنجان در حالی به میدان رفت که بازی آنها در پایان چهار زمان 10 دقیقه‌ای به تساوی 68 بر 68 رسید تا دو تیم به وقت اضافه بروند اما در پایان وقت اضافی اول، تیم هیأت زنجان 78 بر 74 خلیج‌ فارس قم را شکست داد.

نیم‌فصل مرحله گروهی لیگ دسته دوم بسکتبال مردان ایران در حالی به پایان رسید که در هفته نخست این رقابت‌ها در قم تیم خلیج‌فارس قم برابر هیأت اسدآباد همدان به برتری رسید، در میهمانی هفته دوم به تیم هیأت بسکتبال قزوین باخت، مسابقه خانگی هفته سوم آنها مقابل رعد پدافند آبادان برگزار نشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwq9n.ak9uq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما