شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 57116
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ کاتای ترکیبی کشور؛

تیم کاراته شهید زین الدین قم به مدال نقره کشور رسید

قم نيوز : مربی تیم کاراته شهید زین الدین قم از کسب مدال نقره این تیم در لیگ کاتای ترکیبی کشور خبر داد.
تیم کاراته شهید زین الدین قم به مدال نقره کشور رسید
تیم کاراته شهید زین الدین قم به مدال نقره کشور رسید
به گزارش قم نیوز علی سلطانی اظهار داشت: آخرین هفته از رقابت‌های لیگ کاتای ترکیبی جوانه و آینده سازان کشور روز جمعه در تهران برگزار شد و تیم کاتای استان قم متشکل از کاراته کاهای باشگاه شهید زین الدین نایب قهرمان کشور شدند.

وی افزود: این رقابت‌ها که همزمان با سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته در سالن غدیر تهران برگزار شد، تیم شهید زین الدین قم توانست پس از غلبه بر تیم آکادمی کاراته نیکای شیراز به فینال راه یابد اما در بازی فینال به تیم ب آ شیراز نتیجه را واگذار کرد و بر سکوی دوم ایستاد و تیم‌های آکادمی کاراته نیکای شیراز و چای رفاه لاهیجان هم سوم شدند.

مربی تیم کاراته شهید زین الدین قم اگفت: این تیم که به‌عنوان صدرنشین گروه خود به مرحله نهایی صعود کرده بود، در بازی نخست در برابر تیم قدرتمند آکادمی نیکای شیراز با نتیجه ۷ بر ۷ کار به تساوی کشید و با احتساب برد تیمی شهید زین الدین، پیروز و راهی فینال شد.

سلطانی بیان داشت: تیم شهید زین الدین قم در فینال هم مقابل تیم ب آ شیراز با نتیجه ۱۳ بر یک مغلوب شد و به مدال نقره لیگ کاتای ترکیبی جوانه و آینده سازان دست یافت در حالی که تیم شهید زین الدین قم با ترکیب سید مجید وکیلی، سید علی مصباحی، محمد رضا محمودی و محمد کاشی پور و به مربیگری علی سلطانی در این فصل از رقابت‌ها شرکت داشتند.

وی عنوان کرد: در این هفته از رقابت‌ها علیرضا خدری در کاتای انفرادی و مرتضی زینی وند در کومیته در قالب تیم انرژی پویای قم در لیگ برتر به مصاف حریفان خود می‌روند ضمن این که هفته آینده در دور نهایی لیگ‌های کاتای خردسالان و نونهالان ۳ تیم دیگه از مجموعه باشگاه شهید زین الدین قم به دیدار رقبای خود خواهند رفت.

مربی تیم کاراته شهید زین الدین قم تصریح کرد: کاراته قم امروز علاوه بر بخش کومیته، در کاتا نیز در سطح کشور صاحب اسم و رسم شده است و تیم‌های کاتای قم در بخش پایه در سال‌های اخیر در جمع برترین‌های کشور حضور داشته‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmvei.uqeavzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما