يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 57137
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 145 هوگوپوش

برترين‌ دختران تكواندوكار در قم معرفي شدند

قم نيوز : مسابقات تكواندو قهرمانی دختران قم با معرفي نفرات اول تا سوم رده‌هاي ‌سنی مختلف کمربند زرد و سبز در خانه تکواندو قم به كار خود پايان داد.
برترين‌ دختران تكواندوكار در قم معرفي شدند
به گزارش قم نیوز در حالی که خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم میزبانی این رقابت‌ها را بر عهده داشت، شرکت کنندگان در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ‌کمربند زرد و سبز برای کسب عناوین برتر با یکدیگر پیکار کردند.
 
* رقابت 145 هوگوپوش در خانه تکواندو قم
در این رقابت‌ها تعداد 145 هوگوپوش حضور داشتند و در رده سنی شکوفه‌های دارای ‌کمربند زرد و سبز در وزن منهای 20  کیلوگرم به ترتیب زهرا عباسی، غزل علی‌اکبری و فاطمه نژاداصفهان، وزن منهای 22 کیلوگرم نگار حمیدی‌مجد، فاطمه‌زهرا نوری و نیایش بالنده و در وزن منهای 24 کیلوگرم ساره صالحی‌فرد، نازنین‌رقیه دست‌افکن و عارفه‌سادات موسوی اول تا سوم شدند.
همچنین در وزن منهای 26 کیلوگرم زهرا محلوجی‌منفرد، بهاره نجفی و آرام آخوندی، وزن منهای 32 کیلوگرم آوا قربانی و ستایش سمیعی، وزن منهای 34 کیلوگرم عطیه رحیمی، زینب بالاور و عسل جانبازی، وزن منهای 36 کیلوگرم ریحانه مالمیر و مژده نوروزی و در وزن منهای 40 کیلوگرم سماء چهره‌نما، زهرا امامی‌زاده و مهشاد مطهری موفق به کسب مقام‌های برتر شدند.
 
* رقابت تکواندوکاران خردسال در 9 وزن
در رده ‌سنی خردسالان و در وزن منهای 24 کیلوگرم دینا دهقانی و مریم صفری، وزن منهای 26 کیلوگرم فاطمه قناعت‌گر، معصومه منفرد و نرگس قرنلی، وزن منهای 28 کیلوگرم ساره بنی‌علی، ریحانه علی‌بیگلو و نازنین حسن‌زاده، وزن منهای 32 کیلوگرم هلیا عرب‌یزدیان، فاطمه توحیدی‌نژاد و حنانه عالی، وزن منهای 34 کیلوگرم محدثه قربان‌زاده، نازنین‌فاطمه مصباح و حدیثه قنبری رتبه‌های برتر را کسب کردند.
در این رده و در وزن منهای 36 کیلوگرم نیز محدثه اکبری‌به‌فر و پریا محققی، وزن منهای 38 کیلوگرم سارا فتاحی، نازیلا علی‌مددی، وزن منهای 40 کیلوگرم حنانه هوشیار، یگانه خدابنده و کیمیا رشیدی و در وزن به اضافه 40 کیلوگرم نگین میرجانی، ریحانه صفا و فاطمه‌زهرا زورقین روی سکو رفتند.
 
* جدال هوگوپوشان نونهال در 8 وزن
در رده ‌سنی نونهالان و در وزن منهای 37 کیلوگرم ملیکا زارعی، سارا سعیدی و زهرا سلیمان‌پور، وزن منهای 41 کیلوگرم طیبه نحوی‌مقدم و محدثه عدلی‌پور، وزن منهای 44 کیلوگرم حدیث بهرام‌یار، بهاره جشن‌لو و زهرا رسولی، وزن منهای 47 کیلوگرم فاطمه آرام، نرگس میرزامحمدی و محدثه یعقوب‌لو به مقام‌های اول تا سوم شدند.
در وزن منهای 51 کیلوگرم رقیه اسدزاده، سحر آقاپور‌اصل و فاطمه ارمکان، وزن منهای 55 کیلوگرم آتنا گائینی، فائزه آزادبخت و الهه نادری، وزن منهای 59 کیلوگرم مریم یوسفی، هانیه عالی و مبینا چراغی و در وزن به اضافه 59 کیلوگرم زهرا محمدی‌رفعت، ملیکا مصلح و ریحانه تلخابی رتبه‌های برتر را به دست آوردند.
 
* تکواندوکاران نوجوان در پی عناوین برتر 6 وزن
در رده ‌سنی نوجوانان این مسابقات و در وزن منهای 42 کیلوگرم فاطمه شاه‌مردی، محدثه حاجی‌پور و فرشته شجاعی، وزن منهای 46 کیلوگرم راضیه رضایی و معصومه سرافرازی، وزن منهای 52 کیلوگرم عطیه بهشتی‌پور، یاسمن فهیمی و کوثر آمیغ اول تا سوم شدند.
همچنین در وزن منهای 55 کیلوگرم رده سنی نوجوانان به ترتیب راضیه یعقوبی، ریحانه قره‌گوزلو و زهرا جهانی، وزن منهای 59 کیلوگرم پرستو فعلی، زینب مرادی‌وقار و زینب حیدری‌آزاد، وزن منهای 63 کیلوگرم زهرا طالبی و فاطمه پیرمحمدی عناوین برتر را به خانه بردند.
 
* مصاف دختران جوان در اوزان 57 و 62 کیلوگرم
رقابت‌های رده سنی جوانان نیز در دو وزن به انجام رسید و در پایان پیکارهای وزن منهای 57 کیلوگرم به ترتیب زهره دهاقانی‌نیکو و رقیه شیری اول و دوم شدند و مقام‌های اول تا سوم وزن منهای 62 کیلوگرم به زهرا محمدی، فاطمه ژیان‌کرمانی و فاطمه رسولی رسید.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdccmsqp.2bqm18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما