پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : 5714

بازدید بازرسان وزارت آموزش و پرورش از مراکز اسکان در قم

قم نيوز : قم نیوز: بازرسان وزارت آموزش و پرورش، در نخستین ساعات بامداد امروز از ستاد تسهیلات زائرین و مراکز اسکان در قم بازدید کردند.
بازدید بازرسان وزارت آموزش و پرورش از مراکز اسکان در قم
به گزارش قم نیوز، در نخستین ساعات بامداد امروز، دو بازرس ویژه وزارت آموزش پرورش با حضور در شهر مقدس قم از اقامتگاه‌ها، مدارس، هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، ستادهای اسکان زائرین و دیگر اماکن اسکان در این شهر، بازدید به عمل آوردند.

بازرسان وزارت آموزش و پرورش ساعت سه بامداد امروز، وارد ستاد تسهیلات زائرین استان قم شدند و از تمام امکانات رفاهی و مکان‌های اسکان زائران شهر مقدس قم بازدید و نحوه خدمت‌رسانی به آنها را ارزیابی کردند.

وضعیت گرمایشی و سرمایشی، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها و دیگر امکانات محل‌های اسکان، از جمله مواردی بودند که بازرسان وزارت آموزش و پرورش به آنها توجه می‌کردند.

این بازرسان همچنین با توزیع برگه‌های نظرسنجی در میان مسافران، به جمع آوری نظرات مردمی در رابطه با سطح خدمت‌رسانی در زمینه اسکان در شهر مقدس قم پرداختند.

اطلاعات به دست آمده از این بازرسی‌ها در وزارت آموزش و بررسی شده و با مقایسه نتایج در خصوص نحوه خدمت‌رسانی به مسافرین در دیگر استان‌ها، استان برتر در زمینه ساماندهی وضعیت اسکان مسافران نوروزی معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.zawct1ay5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما