يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 57140
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته 22 لیگ برتر انجام مي‌شود

پذيرايي آتلیه‌طهران قم از نايب‌قهرمان فصل 2017 فوتسال آسيا

قم نيوز : تيم فوتسال آتلیه‌طهران قم در ديداري خانگي از دور برگشت نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال ايران از نايب‌قهرمان فصل 2017 باشگاه‌هاي آسيا پذيرايي مي‌كند.
پذيرايي آتلیه‌طهران قم از نايب‌قهرمان فصل 2017 فوتسال آسيا
به گزارش قم نیوز دیدارهای هفته نهم از نیم‌فصل دوم بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر جمعه 24 آذر ماه برگزار می‌شود و در یکی از دو دیدار حساس این هفته، تیم آتلیه‌طهران در قم میزبان تیم دوم جدول یعنی گیتی‌پسند اصفهان است.
این در شرایطی است که هم اکنون تیم مس سونگون با کسب 52 امتیاز در صدر ایستاده و گزینه اصلی کسب عنوان قهرمانی است اما تیم گیتی‌پسند اصفهان جدی‌ترین تعقیب کننده آنها یعنی حریف این هفته تیم آتلیه‌طهران قم با کسب 47 امتیاز در مکان دوم جدول است.
تاسیسات دریایی تهران نیز با کسب 43 امتیاز رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده، حفاری اهواز با 35 امتیاز در مکان چهارم است و تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم با اندوخته 32 امتیازی خود رتبه پنجم را در اختیار دارد و برای کاهش فاصله خود با بالای جدولی‌ها تلاش می‌کند.
تیم آتلیه‌طهران قم از 21 بازی قبل خود 9 پیروزی، پنج تساوی، هفت باخت، 54 گل زده، 50 گل خورده و 32 امتیاز کسب کرده و این هفته در حالی به مصاف تیم نایب‌قهرمان فصل 2017 جام باشگاه‌های آسیا یعنی گیتی‌پسند اصفهان می‌رود که در بازی نیم‌فصل نخست با نتیجه 6 بر دو به این تیم باخته است.
فوتسالیست‌های تیم گیتی‌پسند اصفهان نیز این هفته از غفلت تیم مس سونگون صدرنشین لیگ برتر به خوبی استفاده کردند و فاصله هفت امتیازی خود را با این تیم به پنج امتیاز کاهش دادند تا در مصاف رو در رو با مس در پنج هفته باقی مانده از لیگ نوزدهم، شانس قهرمانی خود را احیا کنند.
مسابقه تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و آتلیه‌طهران قم از بیست و دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر روز جمعه 24 آذر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان در حالی برگزار می‌شود که تیم صدرنشین مس نیز با تیم چهارم یعنی حفاری دیدار می‌کند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcgzq9n.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما