يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 57141
منبع : خبرگزاری فارس
با رويكرد توسعه بازار

دومين نشست شركت‌هاي دانش بنيان استان قم برگزار مي‌شود

قم نيوز : مدير عامل صندوق پژوهش و فناوري كريمه از برگزاري دومين نشست شركت‌هاي دانش بنيان استان قم با رويكرد توسعه بازار در روز چهارشنبه ٢٢ آذر خبر داد.
دومين نشست شركت‌هاي دانش بنيان استان قم برگزار مي‌شود
به گزارش قم نیوز علیرضا باباخان در قم، با اشاره به برگزاری دومین نشست شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: نشست پیشین شهریور ماه برگزار شد که شرکت‌های دانش بنیان با خدماتی که می‌توانند دریافت کنند آشنا شدند.
وی خاطرنشان کرد: اکنون یکی از بزرگترین مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان این است که نمی‌توانند محصولات خود را به فروش برسانند و شرکت‌های دانش‌بنیان بازاری برای فروش ندارند.
مدیر عامل  صندوق پژوهش و فناوری کریمه از برگزاری دومین نشست شرکت‌های دانش بنیان استان قم با رویکرد توسعه بازار خبر داد و افزود: در این نشست قصد داریم خدماتی که قانون برای شرکت‌های دانش بنیان تعیین کرده و به شرکت‌ها عرضه می‌کند به آنها پیشنهاد دهیم تا آگاهی این شرکت‌ها افزایش پیدا کند و بتوانند از امکانات و ظرفیت‌ها استفاده بهتری ببرند.
وی خاطرنشان کرد: در واقع دنبال شناسایی فرصت‌های همکاری با شرکت‌های دانش بنیان هستیم تا کمک کنیم شرکت‌ها محصولات خود را در بازارچه‌های داخل و خارج کشور به فروش برسانند.
باباخان خدمت لیزینگ را یکی از ابزارهای مناسب ذکر کرد و افزود: در این ابزار در واقع طرف تقاضای شرکت‌های دانش بنیان تحریک می‌شود که در این راه از صندوق نوآوری و شکوفایی کمک خواهیم گرفت.
وی عنوان کرد: وامی به خریداران محصولات شرکت‌های دانش بنیان اعطا خواهد شد تا خریداران ترغیب شوند و از کالاهای تولید داخل شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنند که در مورد جزئیات استفاده از این خدمات، نحوه ارسال مدارک، درخواست استفاده از این خدمات و سایر الزامات دیگر در این نشست با مسؤولان شرکت‌ها گفت‌وگو می‌شود.
مدیر عامل  صندوق پژوهش و فناوری کریمه خاطرنشان کرد: در این نشست مدیران ارشد استانی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی حضور دارند.
وی با اشاره به مخاطبان اصلی این نشست گفت:‌ مهمترین مخاطبان در درجه نخست شرکت‌های دانش‌بنیان، درجه دوم شرکت‌های فناور و درجه سوم نخبگان و پژوهشگران هستند که هنوز شرکتی احداث نکردند ولی قصد دارند شرکت دانش‌بنیان احداث کنند.
باباخان خاطرنشان کرد: چهارمین گروه مخاطبان شرکت‌های صنعتی هستند که اکنون در بخش صنعت فعالیت می‌کنند ولی دانش‌بنیان نیستند در حالی که می‌توانند با شرکت‌های دانش‌بنیان آشنا شوند و به سوی شرکت دانش بنیان حرکت کنند تا از این مزایا بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های دانش بنیان مشکل بازار دارند گفت: بازارهایی که در این نشست معرفی می‌شود به شرکت‌های دانش بنیان کمک می‌کند تا بازار این شرکت‌ها در سطح داخلی و صادرات توسعه پیدا کند و با این حمایت‌ها و ابزارهای مالی آشنا می‌شوند تا از ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده کنند.
دومین نشست شرکت‌های دانش بنیان استان قم با رویکرد توسعه بازار چهارشنبه ٢٢ آذر امسال ساعت ٩ و ١٥ دقیقه در سالن رضوان مرکز همایش‌های بین المللی شهرداری قم واقع در خاکفرج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdchzznm.23nqkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما