يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 57142
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته‌هاي سوم و پنجم صورت مي‌‌گيرد

مبارزه هوگوپوشان ياسين‌پيشرو قم با كوروش و شهريار

قم نيوز : هوگوپوشان تيم تكواندو ياسين‌پيشرو قم اين هفته در ليگ برتر تكواندو مردان باشگاه‌هاي كشور در دو مسابقه حساس مقابل رقبا صف‌آرايي مي‌كنند.
مبارزه هوگوپوشان ياسين‌پيشرو قم با كوروش و شهريار
به گزارش قم نیوز با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدارسیون تکواندو دیدارهای هفته‌های سوم تا پنجم از فصل 1396 لیگ برتر تکواندو مردان ایران روز دوشنبه بیستم آذر ماه در خانه تکواندو برگزار می‌شود و نماینده قم در دو دیدار حساس مقابل حریفان به میدان خواهد رفت.
تیم‌های لیگ برتری در حالی سه دیدار از هفته‌های سوم تا پنجم را برگزار می‌کنند که مسابقات تیم دانشگاه آزاد به دلیل حضور ملی‌پوشان این تیم در جام جهانی 2017 به تعویق افتاده و به همین دلیل تیم یاسین‌پیشرو قم تنها در هفته‌های سوم و پنجم روی شیاپچانگ حضور می‌یابد.
در هفته سوم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو مردان ایران جام خلیج فارس و یادواره شهدای تکواندوکار مدافع حرم، روز دوشنبه هفته جاری تیم یاسین‌پیشرو قم نخستین مسابقه خود را در مقابل تیم انقلاب شهریار برگزار می‌کند تا نخستین برد این فصل را به دست بیاورد.
در شرایطی که 10 تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین، لوازم ورزشی کوروش، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، یاسین‌پیشرو قم، هیات تکواندو شمال‌شرق و لوازم خانگی کن در این فصل حضور دارند، یاسین‌پیشرو قم در هفته نخست استراحت کرد و در هفته دوم با شمال‌شرق تهران به تساوی رسید.
نماینده تکواندو استان قم بعد از استراحت در هفته چهارم به دلیل بازی نکردن تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران، در مسابقه هفته پنجم خود باید به مصاف تیم لوازم ورزشی کوروش برود، در شرایطی که یاسین‌پیشرو قم در این فصل با هدایت یوسف کرمی با حریفان پیکار می‌کند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcirzaw.t1ay52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما