يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 57143
منبع : خبرگزاری فارس
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد

بازگشایی مقبره پروین اعتصامی

قم نيوز : معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: مقبره پروین اعتصامی شاعر ایران زمین در صحن امام رضا(ع)، روز سه شنبه 21 آذرماه بازگشایی می‌شود.
بازگشایی مقبره پروین اعتصامی
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین صفر فلاحی در قم با اشاره به برگزاری ویژه برنامه زمزم معرفت در حرم حضرت معصومه(س) اظهار کرد: این برنامه با رویکرد پرسش و پاسخ با موضوع ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) با حضور کارشناسان حوزوی از 21 آذرماه تا 8 دی ساعت 16 در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: زنگ شکرانه در روز سه شنبه 21 آذرماه همزمان با 23 ربیع الاول ساعت 11 صبح به صورت همزمان در مدارس استان قم نواخته می‌شود، همچنین خادمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) به مناسبت سالروز ورود کریمه اهل‌بیت(س) به شهر قم در قالب طرح سفیران کریمه در مدارس استان حضور پیدا می‌کنند.
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: این آستان مقدس با تشکیل قرارگاه رسانه ای کریمه اهل‌بیت(س) میزبان اصحاب رسانه در ایام سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت معصومه(س) و نیز ایام رحلت این بانوی بزرگوار با هدف نشر فرهنگ فاطمی از حرم حضرت معصومه(س) خواهد بود.
فلاحی با اشاره به تولیدات رسانه ای آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: این آستان مقدس به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم، 85 برنامه با محوریت آثار و برکات مهاجرت و حضور این بانوی بزرگوار در کلام علما و مراجع عظام تقلید، سیره زندگی حضرت معصومه(س)، شرح زیارت نامه این بانوی بزرگوار و ظرفیت‌ها و خدمات آستان مقدس حضرت معصومه(س) آماده کرده است.
وی ادامه داد: مقبره پروین اعتصامی شاعر ایران زمین در صحن امام رضا(ع) روز سه شنبه 21 آذرماه بازگشایی می‌شود، در این مقبره با در نظر گرفتن روح شعر و ادب، تزیینات خاصی با بهره گیری از چهار هنر اصیل اسلامی ایران به کار رفته، همچنین مرمت و بازسازی مقبره معتمدالدوله و فتحعلی شاه نیز در دست اجرا است.
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان خاطرنشان کرد: این آستان به دنبال تقویت ناوگان‌های ماشین حمل زائر با هدف تکریم زائرین حضرت معصومه(س) است و در ایام سالروز ورود این بانوی بزرگوار به شهر قم، دو دستگاه ماشین حمل زائران آغاز به کار می‌کند.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcjtvei.uqeaxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما