يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 57144
منبع : خبرگزاری فارس

بلندقامتان قم در حال سقوط

قم نيوز : بلندقامتان تيم واليبال كريمه قم در پايان ديدارهاي نيم‌فصل نخست ليگ دسته اول واليبال مردان باشگاه‌هاي كشور در آخرين جايگاه جدول و در سراشيبي سقوط قرار گرفتند.
بلندقامتان قم در حال سقوط
به گزارش قم نیوز در حالی که کریمه قم یکی از تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی فصل 1396 لیگ دسته اول والیبال مردان ایران جای دارد، شاگردان سیدروح‌الله شفیعی با کسب سه امتیاز حاصل از یک برد و 6 باخت به کار خود در نیم‌فصل پایان دادند.
 
* تنها تیم بازنده به کریمه قم قهرمان نیم‌فصل شد
در گروه نخست مرحله مقدماتی این فصل تا پایان هفته هفتم تیم شهرداری جوان ارومیه صدرنشین و قهرمان نیم‌فصل است و در گروه دوم که کریمه قم در آن حضور دارد، تیم صنایع اردکان قهرمانی نیم‌فصل را از آن خود کرده‌، تیمی که در قم به تیم انتهای جدولی کریمه قم باخت.
 
* رقابت 16 تیم در 2 گروه هشت تیمی لیگ دسته اول
این در شرایطی است که امسال سازمان لیگ فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول مردان ایران را با حضور 16 تیم در دو گروه  و با عنوان جام شهید مدافع حرم محسن حججی برگزار می‌کند و در هر هفته هشت بازی در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد، مجموعا در نیم‌فصل 56 بازی برگزار شد.
 
* صدرنشینی نماینده ارومیه در گروه نخست
در پایان دیدارهای دور رفت مقدماتی، در گروه نخست تیم شهرداری جوان ارومیه با ۶ برد و ۱۶ امتیاز در صدر ایستاد، شهرداری قزوین با پنج برد و ۱۵ امتیاز دوم شد و تیم والیبال کاله جوان مازندران با کسب پنج برد و ۱۴ امتیاز رتبه سوم جدول را از آن خود کرد.
همچنین در سایر رتبه‌های جدول گروه نخست تیم راهیاب ملل مریوان با چهار برد و ۱۳ امتیاز، توپکاه بابلسر با سه برد و ۱۱ امتیاز، ملوان تهران با سه برد و ۹ امتیاز، مقاومت مهاباد با یک برد و چهار امتیاز و بیمه رازی نور با یک برد و دو امتیاز رده‌های چهارم تا هشتم را در اختیار گرفتند.
 
* 86 دقیقه رقابت کریمه برای پذیرش ششمین باخت
در گروه دوم مقدماتی تیم کریمه قم برای انجام آخرین بازی خود در نیم‌فصل راهی آبادان شد ولی در مقابل تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه سه بر صفر شکست خورد، مسابقه‌ای که در آن آبادانی‌ها با کسب سومین پیروزی خود 10 امتیازی شدند و کریمه قم با پذیرش ششمین باخت خود سه امتیازی و قعرنشین باقی ماند.
جدال شاگردان سیدروح‌الله شفیعی در تیم کریمه قم با پالایش نفت آبادان مجموعا ۸۶ دقیقه به طول انجامید و داور مسابقه در حضور ۵۰ تماشاگر این دیدار دو کارت زرد به آرمان منافی‌آذر بازیکن تیم پالایش نفت و احسان محمدی بازیکن کریمه قم نشان داد و آبادانی‌ها به سه امتیاز ارزشمند بازی دست یافتند.
در ست نخست این مسابقه تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه نزدیک 25 بر ۲۲ به برتری رسید، ست دوم را نیز آبادانی‌ها با حساب ۲۵ بر ۱۸ از آن خود کردند و در ست سوم نیز با حساب ۲۵ بر ۲۲ تیم والیبال کریمه قم را بردند تا در جدول موقعیت خود را نسبت به قبل بهتر کنند.
 
* صدرنشینی تیمی که به کریمه باخت / شاگردان شفیعی در آخرین رتبه جدول
در جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال مردان ایران در پایان نیم‌فصل نخست، تیم  صنایع اردکان با کسب پنج برد و ۱۶ امتیاز صدرنشین شد، لاستیک بارز کرمان با پنج پنج برد و ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و گل‌گهر سیرجان با کسب پنج برد و ۱۴ امتیاز رتبه سوم را در اختیار گرفت.
والیبالیست‌های تیم موسسه فرهنگی ورزشی پیروزی کیش با چهار برد و ۱۱ امتیاز، پالایش نفت آبادان با سه برد و ۱۰ امتیاز، شهروند اراک با سه برد و ۱۰ امتیاز، عقاب نیروی زمینی ارتش با دو برد و پنج امتیاز و کریمه قم با یک برد و سه امتیاز تیم‌های چهارم تا هشتم جدول این گروه هستند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcay6nm.49n0y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما