کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سلامت و تامین اجتماعی مرکز خدمات حوزه مطرح کرد

تعامل مطلوب مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با سازمان تامین اجتماعی

خبرگزاری فارس , 19 آذر 1396 ساعت 11:21

معاون سلامت و تامین اجتماعی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه این مرکز تعامل خوب و سازنده ای با سازمان تامین اجتماعی دارد گفت: در سایه تفاهم و درک متقابل می‌توان مسائل فی مابین را به خوبی مدیریت و تدبیر کرد.


به گزارش قم نیوز حجت الاسلام علی اوسط حسام افروز در دیدار مدیرکل تامین اجتماعی قم جزیره ای عمل کردن برخی سازمان‌ها در کشور را مورد انتقاد قرار داد و افزود: تامین اجتماعی با مدیریت دکتر نوربخش و تیم همکارانش توانست بحران‌های ناخواسته‌ای را که برای این سازمان به‌وجود آمده بود به خوبی و با مدیریت صحیح و علمی پشت سر گذاشته و سربلند از این شرایط خاص بیرون بیاید.
وی با بیان اینکه مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور تعامل خوب و سازنده ای با سازمان تامین اجتماعی دارد تصریح کرد: در سایه تفاهم و درک متقابل می‌توان مسائل فی مابین را به خوبی مدیریت و تدبیر کرد.
حسام افروز فعالیت کمیسیون مشترک بین مرکز خدمات و تامین اجتماعی را در راستای گسترش تفاهم و همدلی دوجانبه  ارزیابی کرد و گفت: راهکارهای خوبی برای افزایش جمعیت بیمه شدگان طلبه در این کمیسیون مطرح شده و در حال پیگیری است.
معاون سلامت و تامین اجتماعی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور از دولت و مجلس شورای اسلامی خواست در رفع مشکلات و مسائل سازمان تامین اجتماعی گام‌های اساسی و عملی بردارند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم نیز در این دیدار تعامل با شرکای اجتماعی را از راهبردهای اساسی سازمان در سطح کلان کشور برشمرد و گفت: با احیای معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید، بحث ارتباط و تعامل دوسویه با تمام شرکای اجتماعی به عنوان یک نیاز مهم محسوب شده و با برنامه ریزی عملیاتی درصدد هستیم مسائل فیمابین را در جلسات رو در رو  مطرح کرده و تدبیری بیاندیشیم.
علی اصغر دادخواه با اشاره به برگزاری جلسه غیرعلنی در مجلس شورای اسلامی با موضوع مسائل سازمان تامین اجتماعی از رییس و نمایندگان مجلس در پیگیری و رفع دغدغه‌های این سازمان بیمه ای خدمت رسان تقدیر کرد.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 57145

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57145/تعامل-مطلوب-مرکز-خدمات-حوزه-های-علمیه-سازمان-تامین-اجتماعی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir