يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 57153
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم:

جام پودنكي قم يكي از تورنمنت‌هاي معتبر كشتي خواهد شد

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم گفت: جام زنده‌ياد پودنكي در سال‌هاي آينده به يكي از تورنمنت‌هاي معتبر كشتي در ايران و خارج از كشور تبديل خواهد شد.
جام پودنكي قم يكي از تورنمنت‌هاي معتبر كشتي خواهد شد
به گزارش قم نیوز محسن وزیری در قم، اظهار کرد: این جام به یاد و نام یکی از چهره‌های به یادماندنی و پرافتخار کشتی استان قم و ایران نام‌گذاری شده، زنده‌یاد محسن پودنکی که در سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود در این رشته هم افتخارات زیادی آفرید و هم خدمات ارزنده‌ای به کشتی قم ارائه کرد.
وی تصریح کرد: چند سالی است که این چهره پرافتخار را برای همیشه از دست داده‌ایم اما باید تاکید کنم که هیچ وقت نام و یاد زنده‌یاد محسن پودنکی به عنوان قهرمان ایران و آسیا از یادها نخواهد رفت، به ویژه با برگزاری هر ساله مسابقات تورنمنت‌ جام پودنکی که در قم به انجام می‌رسد.
رئیس هیأت کشتی استان قم در ادامه به برگزاری این رقابت‌ها در خانه کشتی فجر قم اشاره و بیان کرد: امسال در هیأت کشتی قم برای برگزاری پنجمین دوره مسابقات جام زنده‌یاد پودنکی برنامه‌ریزی شده و بعد از کشتی‌های زیبایی که شرکت کنندگان به نمایش گذاشتند، در مراسم پایانی با حضور نماینده مردم قم در مجلس و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از برترین‌ها تجلیل به عمل آمد.
وی با اشاره به برگزاری پیکارهای امسال ویژه رده‌های پایه، افزود: این دوره از رقابت‌های کشتی جام زنده‌یاد پودنکی در هر دو رشته آزاد و فرنگی به انجام رسید و در رده‌بندی نهایی این مسابقات تیم هیأت کشتی قم بالاتر از دیگر رقبا در کشتی آزاد جایگاه نخست را از آن خود کرد، مرکزی نایب‌قهرمان شد و مقام سوم به البرز رسید.
وزیری یاد آور شد: در رقابت‌های کشتی فرنگی نیز فرنگی‌کاران نوجوان قم سکوی قهرمانی را به خود اختصاص دادند، تیم هیأت کشتی مرکزی عنوان نیاب‌قهرمانی را به دست آورد و کشتی‌گیران تیم هیأت تهران با کسب مقام سوم به کار خود در این مسابقات پایان دادند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcae6nm.49n0m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما