يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 57158
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند :

بوستان بازیافت به کارگاه آموزش دانش‌آموزان قمی تبدیل می شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از تبدیل بوستان بازیافت به کارگاه آموزشی مدیریت پسماند برای دانش‌آموزان خبر داد.
بوستان بازیافت به کارگاه آموزش دانش‌آموزان قمی تبدیل می شود
بوستان بازیافت به کارگاه آموزش دانش‌آموزان قمی تبدیل می شود
به گزارش قم نیوز سیدعبدالله میرابراهیمی با بیان اینکه فاز نخست اقدامات اولیه در بوستان فدک برای ایجاد بوستان بازیافت انجام شده است، اظهار کرد: بخشی از المان‌های بازیافتی در این بوستان نصب شده و به دنبال توسعه المان‌ها با استفاده از مواد بازیافتی هستیم.
وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که از بوستان به عنوان کارگاه راهبردی استفاده کنیم، گفت: سعی داریم با هماهنگی با مدارس استان بتوانیم به صورت هفتگی بازدید از المان‌ها برای دانش‌آموزان داشته و بازی‌هایی با مفاهیم مدیریت پسماند و فرهنگ شهروندی وارد کنیم تا دانش‌آموزان شریک ما در حفظ محیط زیست باشند.
میرابراهیمی با تاکید بر اینکه این اقدامات در فاز دوم مجموعه بوستان بازیافت صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: در حال حاضر حدود 15 المان در این بوستان نصب شده که به مرور به سمتی می‌رویم که مجموعه بوستان فدک نمایشگاهی از المان‌های ساخته شده از مواد بازیافتی در شهر قم باشد.
وی با اشاره به اثرات زیست محیطی رها کردن زباله‌های تجدیدناپذیر در محیط زیست، خاطرنشان کرد: بسیاری از پسماندها این قابلیت را دارند که به بهترین شکل تبدیل به یک المان زیبا شوند و از همین درگاه ما اقداماتی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfcydt.w6detagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما