يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 57159
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم :

عملیات اجرایی میدان بزرگ امام خمینی(ره) به زودی به اتمام می رسد

قم نيوز : مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: بخش‌های مختلف میدان بزرگ امام خمینی(ره) با حدود 97 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تحویل برای بهره برداری است.
عملیات اجرایی میدان بزرگ امام خمینی(ره) به زودی به اتمام می رسد
عملیات اجرایی میدان بزرگ امام خمینی(ره) به زودی به اتمام می رسد
به گزارش قم نیوز محمدتقی نادعلی با اشاره به وضعیت میدان بزرگ امام خمینی(ره)، اظهار کرد: این میدان یکی از پروژه‌های بزرگ و شاخص شهرداری قم بود که هزینه زیادی برای آن صرف شد، میدان بزرگ امام خمینی(ره) تقریبا تکمیل شده و واحدهای تجاری این میدان در حال واگذاری است.
وی ادامه داد: این میدان دارای 885 واحد تجاری، 450 سرویس بهداشتی، 200 چشمه حمام می باشد. مساحت این میدان 26 هزار متر مربع است و میدان بزرگ امام خمینی(ره) در پنج طبقه با 125 هزار متر مربع زیربنا احداث شده است.
نادعلی افزود: میدان بزرگ امام خمینی(ره) دارای پارکینگی در سه طبقه برای 830 موتورسیکلت و 1840 خودرو می باشد، تکمیل این میدان بر عهده این سازمان قرار گرفته و بخش‌های مختلف میدان بزرگ امام خمینی(ره) با حدود 97 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تحویل برای بهره برداری است.
وی حجم عملیات عمرانی برای احداث میدان بزرگ امام خمینی(ره) را سنگین دانست و تصریح کرد: در احداث این پروژه با وجود مشکلات مالی ، توقفی ایجاد نشد و حتی در هوای سرد نیز کار احداث میدان بزرگ امام خمینی(ره) ادامه پیدا کرد.
نادعلی ادامه داد: شهرداری قم برای طرح تکمیل فاز 5 عمار یاسر، پروژه 204 واحدی انارستان را احداث کرد تا در مقابل تملک منازل شهروندان در طرح‌های عمرانی، واحدهای مسکونی به افراد واگذار کند.
نادعلی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون برای خرید زمین پروژه انارستان حدود 11 میلیارد تومان هزینه شده و هدف شهرداری از احداث این پروژه سودآوری نبود، احداث پروژه انارستان در سال 91 آغاز شد، اما در ادامه پیمانکار به دلیل افزایش هزینه‌ها حاضر به تکمیل پروژه نشد و سازمان توسعه و عمران کار تکمیل پروژه انارستان را بر عهده گرفت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyq9n.ak9un4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما