يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 57161
منبع : خبرگزاری فارس
ظهر امروز صورت گرفت

تجلیل از 27 پژوهشگر برتر استان قم

قم نيوز : طی مراسمی با حضور استاندار قم از 27 پژوهشگر برتر استان تجلیل به عمل آمد.
تجلیل از 27 پژوهشگر برتر استان قم
تجلیل از 27 پژوهشگر برتر استان قم
به گزارش قم نیوز جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر استان قم ظهر امروز در سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

در این جشنواره آیت‌الله سید محمد غروی عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، سید مهدی صادقی استاندار قم و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان حضور داشتند.

حسین ثقفی معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی قم در ابتدای این مراسم با اشاره به شیوه انتخاب پژوهشگران برتر استان اظهار کرد: با برگزاری جلساتی با حضور کمیته داوران مستندات مورد ارزیابی قرار گرفت و پژوهشگران طبق شیوه‌نامه‌ها انتخاب شدند.

وی ادامه داد: با بررسی 76 پرونده رسیده به دبیرخانه جشنواره پژوهش استان قم، 27 نفر در 9 بخش به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شدند.

ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه این مراسم گفت: کسب مرجعیت علم و فناوری در سطح جهان جزو سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است و برای تحقق این مساله باید به سمت علم موثر برویم، در این راستا باید پژوهش‌ها برای رفع نیازهای جامعه باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز رئیس دانشگاه قم ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره پژوهش در استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: دانشگاه قم آمادگی ایجاد این دبیرخانه را دارد تا بخش پژوهش استان به سمت کیفی شدن و کاربردی شدن برود.

وی افزود: استانداری قم باید حلقه وصل بین شناسایی مشکلات استان و ابلاغ این مشکلات به مراکز پژوهشی باشد، در این صورت پژوهش‌های استان قم کاربردی می‌شود.

در همایش پژوهشگران برتر استان قم در بخش هیأت علمی از ابوالفضل محمد بیگی، بابک میر تمیز دوست، طاهر رجایی، یعقوب نوروزی و سیف اله فضل الهی تقدیر شد، همچنین بهزاد لک و طاهره رمضانی نیز دانشجویان برتر استان در بخش پژوهش بودند.

امیر هوشنگ ملاحسینی، محمد علی مومبینی و اقدس نیکو روش در بخش فرهنگیان و مهدی اکبری، زینب عباسی زاده و طهورا داودآبادی در بخش دانش آموزان و مهیار خانی مقدم، محمد مهدی فتاحی، علی جوادی و محمد علیمردانی در بخش کارکنان دستگاه‌های اجرایی در جشنواره پژوهشگران برتر استان مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvvei.uqeamzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما