يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : 57165
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نخست دور برگشت بسكتبال ايران

بسكتباليست‌هاي خليج‌فارس قم مسافر همدان شدند

قم نيوز : بسكتباليست‌هاي تيم خليج‌فارس قم براي انجام نخستين بازي خود از دور برگشت مرحله گروهي ليگ بسكتبال مردان ايران مسافر همدان شدند.
بسكتباليست‌هاي خليج‌فارس قم مسافر همدان شدند
بسكتباليست‌هاي خليج‌فارس قم مسافر همدان شدند
به گزارش قم نیوز دیدارهای دور برگشت از مرحله گروهی فصل 1396 رقابت‌های بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور روز جمعه اول دی‌ماه برگزار می‌شود و 18 تیم حاضر در گروه‌های چهار گانه در هشت بازی حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم که در گروه دوم مرحله مقدماتی جای دارد برای انجام نخستین بازی خود مسافر همدان می‌شود تا از ساعت 16 روز جمعه اول دی‌ماه در میهمانی تیم هیأت اسدآباد همدان به میدان برود، در حالی که بازی نیم‌فصل نخست در قم با برتری شاگردان عباس مرشدی در تیم خلیج‌فارس قم به پایان رسیده است.

این در حالی است که خلیج‌فارس قم در هفته پایانی نیم‌فصل میهمان تیم هیأت بسکتبال زنجان بود و در دیداری که تا آخرین لحظه برای بردن تلاش کرد و بازی را به وقت‌های اضافی نیز کشاند، نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد و دومین باخت این فصل را در میهمانی رقبا پذیرفت.

این دیدار که با حضور تماشاگران زیادی همراه بود در کوارتر نخست با برتری 14 بر 8 تیم هیأت زنجان به پایان رسید، در کوارتر دوم تیم خلیج‌فارس با تکیه بر ریباندهای بازیکنان خود در دفاع و حمله موفق‌تر از کوارتر قبلی عمل کرد و بازی پایاپای پیش رفت.

نیمه دوم نیز همانند پریودهای قبلی پیش رفت و هر دو تیم با اختلاف امتیاز کم به لحظات پایانی بازی نزدیک شدند، اما در ثانیه‌های پایانی تیم خلیج‌فارس قم بازی را به تساوی کشاند و این دیدار با نتیجه ۶۸ بر ۶۸ در وقت معمول خاتمه یافت تا اینکه در وقت اضافی تیم هیأت زنجان بازی را کنترل کرد با نتیجه ۷۸ بر ۷۴ به پیروزی دست یافت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdkf0k.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما