يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 57166
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس دانشگاه قم مطرح کرد

ضرورت اقدام موثر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه

قم نيوز : رئیس دانشگاه قم گفت: اکنون با آسیب‌های اجتماعی زیادی در جامعه مواجه هستیم و در صورت عدم اقدام موثر، این آسیب‌ها به بحران منجر می‌شوند.
ضرورت اقدام موثر برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز ظهر امروز در جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر استان که در سالن شهید مفتح دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، با اشاره به ضرورت ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره پژوهش استان اظهار کرد: دانشگاه قم آمادگی ایجاد این دبیرخانه را دارد تا پژوهش استان به سمت کیفی شدن و کاربردی شدن برود.

وی ادامه داد: همه پژوهشگران شایسته تقدیر هستند، اما به هر حال باید از بخشی از آن‌ها تقدیر شود، امسال بخش اعظم هزینه تقدیر از پژوهشگران برتر استان قم توسط دانشگاه قم تامین شد و باید دستگاه‌های مختلف استان در بحث تامین هزینه تقدیر از پژوهشگران مشارکت کنند.

رئیس دانشگاه قم افزود: استانداری قم باید حلقه وصل بین شناسایی مشکلات استان و ابلاغ این مشکلات به مراکز پژوهشی باشد، در این صورت پژوهش‌های استان کاربردی می‌شود، اکنون با آسیب‌های اجتماعی زیادی در جامعه مواجه هستیم و در صورت عدم اقدام موثر، این آسیب‌ها به بحران منجر می‌شوند.

دیرباز با اشاره به مشکلات استان قم اظهار کرد: استانداری مشکلات استان قم را در بخش‌های مختلف می‌داند و باید این مشکلات اولویت بندی شود تا پژوهشگران استان قم با توجه به این اولویت بندی، پژوهش‌های خود را انجام بدهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید یاد شهدای هسته ای گرامی داشته شود چرا که این شهدای پژوهشگر در راه خدمت رسانی به نظام جمهوری اسلامی به دست دشمنان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcepz8n.jh8fpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما