يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 57177
منبع : خبرگزاری مهر
سرمربی تیم کاراته انرژی پویا قم خبر داد؛

یک پیروزی و یک شکست سهم نماینده کاراته قم در لیگ برتر

قم نيوز : سرمربی تیم کاراته انرژی پویا قم از یک پیروزی و یک شکست برای این تیم در اولین حضور در لیگ برتر کاراته امید خبر داد.
یک پیروزی و یک شکست سهم نماینده کاراته قم در لیگ برتر
یک پیروزی و یک شکست سهم نماینده کاراته قم در لیگ برتر
به گزارش قم نیوز محمود پایدار اظهار داشت: رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور که دومین سطح از رقابت‌های کاراته باشگاهی در کشور به حساب می‌آید روز شنبه برگزار شد که تیم کاراته انرژی پویای قم در این رقابت‌ها اولین مسابقات خود را برگزار کرد.

وی افزود: تیم انرژی پویای قم که در این مسابقات با ترکیبی از کاراته کاهای استان قم و نیز چند کاراته کای غیر بومی شرکت کرده است ور اولین مسابقه خود برابر تیم عقاب مقاومت شوبوکان ۲۶ بر ۳ نتیجه را واگذار کرد اما در دومین مسابقه با همین نتیجه برابر تیم شیتوریو کنشی کان به پیروزی رسید.

سرمربی تیم کاراته انرژی پویا قم گفت: مسابقات لیگ برتر کاراته ویژه کاراته کاهای رده سنی امید است و فدراسیون کاراته این سطح مسابقاتی را برای پرورش کاراته کاهای جوان و آینده دار تعریف کرده تا با رقابت در این سطح برای حضور در سطوح بالاتر به آمادگی برسند.

پایدار بیان داشت: تیم انرژی پویای قم امسال برای نخستین بار وارد این سطح مسابقاتی شده است و امیدواریم با حمایت حامی مالی از این تیم در آینده و البته کمک مسئولان ورزشی استان به حامیان مالی که در ورزش هزینه و سرمایه گذاری می‌کنند حضور انرزی پویا در عرصه کاراته تداوم داشته باشد.

وی عنوان کرد: از حضور در لیگ برتر کاراته به دنبال نتیجه گیری نیستیم البته کسب موفقیت و پیروزی برای هر تیمی می‌تواند شیرین باشد اما هدف اصلی ما تجربه اندوزی کاراته کاهای قمی و آمادگی برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی است.

سرمربی تیم انرژی پویا تصریح کرد: علیرضا نجاتی، مهدی حسین جانی،  سالار حیدری، سعید برخوردار، احسان مهدیان، ابراهیم الله یاری، مجید خان عینی، حمید زنگنه، علیرضا محمدی، سامان عدالتی، بهنام محمدی، علیرضا خدری، سید علی میرصفایی، سید رضا میرصفایی و حسین معظم ترکیب تیم انرژی پویای قم در لیگ برتر کاراته را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcguq9n.ak9uu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما