دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 57188
منبع : خبرگزاری فارس
با دعوت كادر فني تيم ملي اميد

گل نماينده قم در اردوي تيم ملي فوتسال شد

قم نيوز : بازيكن آينده‌دار فوتسال قم از سوي كادر فني تيم ملي اميد به اردوي آماده‌سازي اين تيم براي حضور در مسابقات برون‌مرزي سال 2018 دعوت شد.
گل نماينده قم در اردوي تيم ملي فوتسال شد
به گزارش قم نیوز محمدجعفر گل تنها بازیکن فوتسال قم است که از سوی کادر فنی تیم ملی امید ایران برای حضور در اردوی تیم اعزامی به بازی‌های برون‌مرزی 2018 به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شده و باید از چهارشنبه 22 آْذر ماه در جمع ملی‌پوشان حضور یابد.
این در حالی است که هدایت تیم ملی امید را علی صانعی ملی‌پوش اسبق کشورمان و سرمربی تیم بزرگسالان ایران در جام جهانی 2012 فوتسال بر عهده دارد و اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال امید المپیک ایران در دو گروه اعلام شده است که ملی‌پوش قم در گروه دوم جای دارد.
در اردوی گروه نخست ملی‌پوشان تعداد 20 بازیکن از استان‌های اصفهان، هرمزگان، البرز، بوشهر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان‌رضوی، تهران، لرستان و قزوین دعوت شده‌اند و اردوی دوم نیز با حضور تعداد 21 بازیکن از 11 تشکیل می‌شود.
در اردوی دوم تیم ملی فوتسال امید المپیک ایران که محمدجعفر گل از قم حضور دارد و این اردو از روز چهارشنبه هفته جاری آغاز می‌شود، فوتسالیست‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، ایلام، خراسان‌رضوی، مازندران، مرکزی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، لرستان، کردستان و قم دعوت شده‌اند.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcivzaw.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما