دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 57190
منبع : خبرگزاری فارس
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم:

سربازان آینده سازان کشورند/ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ ای به سربازان

قم نيوز : معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم گفت: سربازان آینده سازان کشورند و اگر نتوانند در دوره سربازی خود متخلق به اخلاق حسنه و رفتار متعامل گرایانه شوند، بدون شک در زندگی و ساخت آینده خود موفق نخواهند بود.
سربازان آینده سازان کشورند/ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ ای به سربازان
به گزارش قم نیوز احمد صادقی در همایش تجلیل از سربازان نمونه فرماندهی انتظامی استان، اظهار داشت: دو سال از بهترین و گرانبهاترین عمر دوران زندگی شما در مسیر ارائه خدمت مقدس سربازی سپری می‌شود، باید بتوانید در این دوران تجربه خوبی کسب کنید و از آن بهره برده و با کسب الگوهای ارزشی و مهارت‌های زندگی و آموزش فنی و حرفه ای توشه ای بردارید.
وی  افزود: پس از خدمت می‌توانید شرایط خوبی را در زندگی اجتماعی رقم بزنید و چنانچه خدایی ناکرده این دوران را به بطالت گذرانده و عدم یادگیری مباحث اخلاقی، دینی و فنی و حرفه ای را در دستور کار خود قرار دهید، عمر خود را تلف کرده و عائدی نخواهید داشت، ضمن اینکه این دو سال هیچ‌گاه به زندگی شما بر نخواهد گشت.
سرهنگ صادقی تصریح کرد: با اقدامات و پیش بینی‌های انجام شده و ایجاد زیرساخت‌های آموزشی توسط فرماندهی انتظامی استان و هماهنگی و تعامل با سازمان فنی و حرفه ای به زودی آموزش‌های فنی و حرفه ای برای سربازان شروع و این طرح ارزشمند با هدف حرفه آموزی به سربازان قصد دارد تا سربازان پس از خاتمه خدمت سربازی خود بدون شغل نبوده و هر کدام به حرفه ای که جامعه به آن نیاز دارد، مسلط شوند.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم در پایان سخنان خود تاکید کرد: سربازان امانت مردم دست ما هستند، ما بایستی هم به خوبی از این امانت استفاده کنیم و هم با رشد و تعالی این امانت را اثربخش تحویل جامعه و خانواده دهیم.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcbg8bs.rhbz9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما