دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : 57191
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان ديدارهاي نيم‌فصل صورت گرفت

استراحت 2 هفته‌اي نمايندگان بسكتبال قم در نيم‌فصل ليگ ايران

قم نيوز : نمايندگان بسكتبال استان قم بعد از رويارويي با حريفان خود در نيم‌فصل نخست مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ بسكتبال مردان ايران به تعطيلات نيم‌فصل رفتند.
استراحت 2 هفته‌اي نمايندگان بسكتبال قم در نيم‌فصل ليگ ايران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که امسال تعداد 18 تیم در چهار گروه چهار و پنج تیمی مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور را برگزار می‌کنند، تیم‌های خلیج‌فارس و مهتاب نیز به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها به میدان رفته‌اند.
دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی در گروه‌های چهار جانبه روز هفدهم آذر ماه به پایان رسید و تیم‌های مدعی صعود به دسته بالاتر دو هفته به استراحت رفتند تا از روز جمعه اول دی‌ماه طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در دور برگشت برای کسب مجوز صعود به مرحله بالاتر مقابل حریفان خود قرار بگیرند.
این در حالی است که تیم خلیج‌فارس قم در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های رعد پدافند هوایی آبادان، هیأت بسکتبال قزوین، هیأت بسکتبال زنجان و هیأت بسکتبال اسدآباد همدان هم‌گروه است و در نیم‌فصل به تیم‌های هیأت زنجان و هیأت قزوین باخت و تنها تیم هیأت اسدآباد را شکست داد، ضمن اینکه مسابقه این تیم با نماینده آبادان طبق برنامه‌ریزی جدید اواخر آذر ماه برگزار می‌شود.
تیم مهتاب قم نیز در گروه چهارم مقدماتی با تیم‌های یس‌آل گرگان، هیأت بسکتبال همدان و نسل طلایی شاهرود هم‌گروه است و یک برد مقابل نماینده همدان و دو باخت برابر دو رقیب دیگر در کارنامه دارد و در نخستین بازی دور برگشت در قم میزبان تیم یس‌آل گرگان خواهد بود.
با برنامه‌ریزی فدراسیون بسکتبال دیدارهای دور برگشت از اول تا 29 دی‌ماه به انجام می‌رسد تا صعود کننده‌ها به مرحله نهایی این مسابقات مشخص شوند، در حالی که تیم خلیج‌فارس قم در هفته نخست دور برگشت باید در میهمانی تیم هیأت اسدآباد همدان بازی خواهد کرد.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdccssqp.2bqmo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما