کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با پايان رقابت در سالن شهيد حيدريان قم صورت گرفت

معرفي قهرمانان 5 وزن دوم تكواندو دختران ايران در قم

خبرگزاری فارس , 20 آذر 1396 ساعت 10:50

قهرمانان پنج وزن دوم مسابقات تكواندو آزاد قهرماني دختران رده سني نوجوانان كشور در سالن دو هزار نفري شهيد حيدريان قم معرفي شدند.


به گزارش قم نیوز بعد از رقابت دختران تکواندوکار اوزان منهای 42، 46، 52، 59 و 68 کیلوگرم در روز نخست پیکارهای تکواندو قهرمانی دختران نوجوان ایران به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، در روز دوم تکواندوکاران اوزان 44، 49، 55، 63 و به اضافه 68 کیلوگرم به میدان رفتند.
این در حالی است که رقابت‌های آزاد تکواندو نوجوانان دختر ایران به منظور شناخت برترین‌ها برای حضور در مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی اعزامی به پیکارهای کسب سهمیه المپیک نوجوانان و قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2018 به مدت دو روز در قم برگزار شد.
در روز دوم این مسابقات و در پایان پیکارهای وزن منهای 44 کیلوگرم کیمیا بهروزگنج از آذربایجان‌شرقی، مبینا فلاحیان از اصفهان نگار قائدی از هرمزگان و کیانا بردبار از تهران رتبه‌های اول تا سوم مشترک این دوره را کسب کردند تا مجوز حضور در اردوی تیم ملی را به دست بیاورند.
در وزن منهای 49 کیلوگرم شاپرک نجفی از البرز و بهاره دادور از مازندران به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و مقام سوم مشترک به معصومه عباسیان از هرمزگان و نگین محسنی از البرز رسید، ضمن اینکه در وزن منهای 55 کیلوگرم به ترتیب مبینا نصیری از مازندران و فاطمه جعفری از قزوین به همراه دو عضو تیم هیات تهران یعنی مائده میرزاخانی و مریم هدایتی‌فر مشترکا سوم شدند.
در وزن منهای 63 کیلوگرم این پیکارها ملیکا شفیعیون از اصفهان، زهرا کریم خانی از قزوین،  ویدا خانلرزاده از مازندران و سحر حسینی‌پری از تهران و در وزن به اضافه 68 کیلوگرم کیمیا موسوی از البرز، نیایش رضایی از تهران، غزل خوش‌کردار از کرمانشاه و یاسمین محمدی از اصفهان رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 57195

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57195/معرفي-قهرمانان-5-وزن-دوم-تكواندو-دختران-ايران-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir