دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 57197
منبع : خبرگزاری فارس

تهرانی ها فقط 13 روز هوای پاک تنفس کردند!

قم نيوز : موضوع آلودگی هوای پایتخت مربوط به یکی دو سال گذشته نیست و در دولت های قبل، راهکاری برای آن اندیشه نشده است.
تهرانی ها فقط 13 روز هوای پاک تنفس کردند!
به گزارش قم نیوز بالاخره در تهران باران بارید! در طی یکی دو روز گذشته و علیرغم گذشت بیش از 75 روز از ماه پاییز، پایتخت نشینان بالاخره طعم شیرین باران پاییزی را چشیدند و در برخی از نقاط این کلانشهر علاوه بر باران، برف نیز شروع به بارش کرد. این در حالی است که از ابتدای سال جاری تاكنون، هوا 13 روز پاك، 197روز سالم، 52 روز ناسالم برای گروه‌هاي حساس و يك روز ناسالم براي همه بوده است.
 
🔸🔸 موضوع آلودگی هوای پایتخت مربوط به یکی دو سال گذشته نیست و در دولت های قبل، راهکاری برای آن اندیشه نشده است. در شرایطی که بیشتر کاندیداهای ریاست جمهوری در کارزار انتخاباتی، وعده های فراوانی می دهند، اما متاسفانه شعارهای روسای جمهور در قبال حل معضل آلودگی هوا و محیط زیست به بن بست خورده است.
 
✅✅ طی یک هفته گذشته هوای پایتخت به بالاترین میزان آلودگی خود در طول سال نیز رسید و حتی میزان آلودگی تا حدی بالا رفت که تهران به پنجاهمین روز آلوده خود نیز رسید و متاسفانه مسئولین سازمان محیط زیست و رئیس جمهور، حتی اظهارنظری در این باره انجام ندادند. به نظر می رسد که گره کور آلودگی هوا نیز به مانند سایر معضلات کشور، به دست دولت باز  شدنی نیست.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciyzaw.t1ay32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما