کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم:

عملیات سرشماری هوبره در زیستگاههای طبیعی استان قم انجام شد

روابط عمومی , 20 آذر 1396 ساعت 14:34

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم گفت: عملیات سرشماری هوبره از پرندگان در معرض خطر انقراض در زیستگاههای طبیعی استان انجام شد.


به گزارش قم نیوز طیب احمدی با اشاره به انجام گشت و پایش مستمر در مناطق و زیستگاههای حساس استان در سخنانی اظهار داشت: گشت و پایش محیط بانان و مأموران اجرایی این اداره کل به منظور جلوگیری از هرگونه شکار و صید در مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع با جدیت انجام می شود.

وی در ادامه افزود: در فصل مهاجرت پرندگان، تالاب های استان قم به ویژه تالاب های مره و بهشت معصومه میزبان انبوه پرندگان مهاجر از انواع مختلف شکاری و کنارآبزی است، از این رو در این ایام گشت و پایش ویژه ای در تالابهای استان به انجام رسیده و بر اساس قوانین با هرگونه تخلف و اقدام به شکار به شدت برخورد می شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان قم در پایان از انجام عملیات سرشماری هوبره از پرندگان در معرض خطر انقراض خبر داد و گفت: این عملیات سرشماری با حضور تعدادی از محیط بانان در زیستگاههای این پرنده ارزشمند به انجام رسید و خوشبختانه نتایج خوبی در پی داشت که در برنامه ریزی های آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 57209

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57209/عملیات-سرشماری-هوبره-زیستگاههای-طبیعی-استان-قم-انجام

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir