دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : 57216
منبع : خبرگزاری فارس
هیأت فوتبال استان قم:

کناره‌گیری تیم فوتسال از لیگ برتر تکذیب می‌شود

برخی مدعیان حامیان مالی را فراری دادند
قم نيوز : هیأت فوتبال استان قم با صدور اطلاعیه‌ای کناره‌گیری تیم فوتسال این هیأت از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور را تکذیب کرد.
کناره‌گیری تیم فوتسال از لیگ برتر تکذیب می‌شود/برخی مدعیان حامیان مالی را فراری دادند
کناره‌گیری تیم فوتسال از لیگ برتر تکذیب می‌شود/برخی مدعیان حامیان مالی را فراری دادند

به گزارش قم نیوز در اطلاعیه هیأت فوتبال قم آمده است: تیم فوتسال هیأت فوتبال قم هیچ‌گاه کتبا یا شفاها تقاضای انصراف از لیگ برتر را به کمیته فوتسال یا فدراسیون فوتبال ارائه نکرده و تنها درخواست کمک و مشورت برای به پایان رساندن مسابقات تا پایان فصل داشته که مسؤولان مربوطه نیز وعده داده‌اند همراهی لازم را انجام می‌دهند.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: آقای منصوری که عنوان کرده‌اند امتیاز لیگ یک هم از تیم فوتسال هیأت فوتبال قم گرفته می‌شود، خودشان به صورت غیر قانونی در هیأت رییسه کمیته فوتسال حضور دارند چرا که نماینده هیچ باشگاه و تیم لیگ برتری یا هیأت فوتبال استان‌ها نیستند.

در این اطلاعیه آمده است: آقای منصوری اعلام کردند تیم هیأت قم نتوانسته اسپانسر جذب کند اما لازم است گفته شود امثال ایشان حامیان مالی را فراری داده‌اند وگرنه طی سالیان اخیر این مشکل وجود نداشته و اسپانسر بوده است، ضمن اینکه تامین اسپانسر در تمام کشور یک موضوع درون باشگاهی است و ارتباطی به فرد دیگری ندارد. تا زمانی که آقایان کفاشیان و سلیمانی به‌عنوان رییس و دبیر کمیته فوتسال فعالیت دارند، نیازی نیست فرد دیگری برای فوتسال قم تصمیم‌گیری کند؛ شأن فوتسال قم بالاتر از این است چنین افرادی بخواهند راجع به آن اظهار نظر داشته باشند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: وقتی رییس و دبیر محترم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال همراهی لازم را با ما داشته‌اند، پاسخ مثبتی به درخواست کمک به تیم ما داده‌اند و از سوی دیگر نیز هیأت فوتبال استان قم نه شفاها و نه کتبا اعلام انصراف کرده، ضرورتی ندارد فردی که باید برای فوتسال شهر ۲۰ هزار نفری صحبت کند راجع به فوتسال بزرگ قم تصمیم بگیرد. فوتسال قم در سالیان اخیر همواره نشان داده هیچ‌گاه برای تعیین سرنوشت قهرمانی تیم‌ها دخالت نکرده و فوتسال جوانمردانه را به نمایش گذاشته، در حالی که طی فصول گذشته این اتفاق از سوی برخی دیگر از تیم‌ها رخ داده است.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: تاکید می‌شود، فوتسالیست‌های هیأت فوتبال قم تا پایان مسابقات لیگ برتر جوانمردانه بازی می‌کنند و هیچ اهمیتی ندارد چه تیمی به قهرمانی برسد؛ تیم هیأت فوتبال قم تا انتهای بازی‌های فصل ۹۶ ادامه خواهد داد و با تماس دیگران یا زد و بند کردن نتایج را تغییر نمی‌دهد؛ ضمنا این تیم افتخار می‌کند ۱۰ جوان ۲۰ ساله بومی را در این فصل بازی داده که ان‌شاالله می‌توانند سرمایه‌های آینده فوتسال قم و کشور باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaiunm.49n0615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما