دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 57217
منبع : خبرگزاری فارس
هفدهم دي‌ماه در قم انجام مي‌شود

پذيرايي صباي قم از آلومينيوم اراك در آغاز دور برگشت ليگ آزادگان

قم نيوز : تيم فوتبال صباي قم نخستين بازي خود از دور برگشت فصل 97 – 1396 ليگ دسته اول فوتبال ايران را برابر تيم آلومينيوم‌سازي اراك انجام مي‌دهد.
پذيرايي صباي قم از آلومينيوم اراك در آغاز دور برگشت ليگ آزادگان
پذيرايي صباي قم از آلومينيوم اراك در آغاز دور برگشت ليگ آزادگان
به گزارش قم نیوز بعد از انجام بازی‌های هفته هفدهم و پایانی نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در روز نوزدهم آذر ماه، مدعیان صعود به لیگ برتر نزدیک به یک ماه به استراحت رفتند تا از هفدهم دی‌ بازی‌های دور برگشت را آغاز کنند.

تیم فوتبال صبای قم که امسال یکی از 18 تیم حاضر در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران محسوب می‌شود، بعد از شکست در آخرین بازی نیم‌فصل نخست برابر میهمان خود تیم فجر شهید سپاسی شیراز، در آغاز دور برگشت پذیرای تیم آلومینیوم‌سازی اراک خواهد بود.

صبای قم که در 9 بازی خانگی این فصل هنوز موفق به کسب پیروزی نشده، با توجه به جایگاه نازلی که در لیگ دارد برای جلوگیری از سقوط به دسته پائین‌تر باید متفاوت‌تر از قبل در مقابل حریفان خود قرار بگیرد تا بعد از ناکامی منجر به سقوط از لیگ برتر، راهی دسته دوم فوتبال ایران نشود.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ آزادگان، 9 بازی‌ هفته نخست از دور برگشت لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران بین 18 تیم حاضر در فصل جاری این لیگ روز یکشنبه 18 دی ماه برگزار می‌شود و صبای قم در دیداری خانگی از ساعت 14 این روز میزبان و پذیرای تیم آلومینیوم‌سازی اراک است.

صبای قم یکی از هفت تساوی خود در فصل جاری لیگ آزادگان را در هفته نخست این رقابت‌ها در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک مقابل تیم آلومینیوم‌سازی اراک به دست آورد و حالا باید برای به دست آوردن نخستین برد خانگی این فصل مقابل این تیم قرار بگیرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbz5bs.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما