سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب : 57241
منبع : خبرگزاری فارس

شهردار قم: وجود حرم حضرت معصومه(س) موجب شهرت جهانی قم شده است/تلاش برای پیشرفت و آبادانی قم

قم نيوز : شهردار قم با تاکید بر اینکه باید قدر حضور حضرت معصومه(س) را در قم بدانیم گفت: استان قم از نظر امکاناتی از دیگر شهر‌ها ضعیف‌تر است ولی حضور حضرت معصومه(س) در این شهر موجب شده تا قم در میان شهرهای شیعه نشین از شهرت جهانی برخوردار باشد و یکی از شهرهای مهم جهان اسلام به شمار بیاید.
شهردار قم: وجود حرم حضرت معصومه(س) موجب شهرت جهانی قم شده است/تلاش برای پیشرفت و آبادانی قم
به گزارش قم نیوز مرتضی سقائیان نژاد دوشنبه شب در بیستمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم اظهار کرد: ورود پر خیر و برکت کریمه اهل بیت(ع) به قم یکی از روزهای پر عظمت تاریخ این شهر است و آن حضرت با قدوم مبارک خود این شهر را متبرک کردند.
وی افزود: حضرت معصومه(س) گنجینه‌ای الهی هستند که به قم آمدند و به واسطه حضور ایشان، این شهر روح معرفت یافته است.
شهردار قم با تاکید بر اینکه باید قدر حضور حضرت معصومه(س) را در قم بدانیم ادامه داد: استان قم از نظر امکاناتی از دیگر شهر‌ها ضعیف‌تر است ولی حضور حضرت معصومه(س) در این شهر موجب شده تا قم در میان شهرهای شیعه نشین از شهرت جهانی برخوردار باشد و یکی از شهرهای مهم جهان اسلام به شمار بیاید.
وی با تاکید بر اینکه قهرمانان باید روح پهلوانی داشته باشند خاطرنشان کرد: تاکنون بسیاری از ورزشکاران توانسته‌اند مدال کسب کنند و قهرمان شوند، اما افرادی ماندگار و پایدار شدند که روح پهلوانی و معنویت داشتند.
سقائیان‌نژاد با بیان اینکه ماندگاری جهان پهلوان تختی، به دلیل روح پهلوانی و معنویت او است، گفت: تا زمانی که روحیه پهلوانی و معنویت در افراد وجود داشته باشد، خداوند نیز کمک خواهد کرد تا درخشش‌ها و موفقیت‌ها ادامه پیدا کند. 

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcizraw.t1ay52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما