سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 57246
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تكواندو استان قم خبر داد

برگزاري رقابت‌های آزاد تكواندو پسران ايران در قم

قم نيوز : رئيس هیأت تكواندو استان قم از برگزاري پيكارهاي تكواندو قهرماني رده سني نوجوانان پسر ايران از صبح بيست و يكمين روز آذر ماه در قم خبر داد.
برگزاري رقابت‌های آزاد تكواندو پسران ايران در قم
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی در قم، اظهار کرد: طبق تقویم سال جاری فدراسیون تکواندو از روز شنبه هفته جاری هیأت تکواندو استان قم میزبانی رقابت‌های تکواندو آزاد قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در هر دو بخش دختران و پسران را بر عهده دارد.
وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی فدراسیون روزهای هجدهم و نوزدهم آذر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان رقابت‌های بخش دختران بودیم و یک روز بعد از پایان این پیکارها، پسران تکواندوکار نیز از روز سه‌شنبه 21 آذر ماه به میدان می‌روند.
رئیس هیأت تکواندو استان قم افزود: مسابقات آزاد نوجوانان پسر کشور به منظور شناخت برترین‌ها برای حضور در مرحله نخست انتخابی تیم اعزامی ایران به پیکارهای کسب سهمیه المپیک نوجوانان و رقابت‌های 2018 قهرمانی نوجوانان جهان در سالن شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه 21 آذر ماه و در روز نخست مبارزات، تکواندوکاران اوزان اول، سوم و دهم یعنی منهای 45، 51 و به اضافه 78 کیلوگرم روی شیاپچانگ می‌روند و در روز دوم یعنی چهارشنبه 22 آذر هوگوپوشان اوزان چهارم، ششم، هشتم و نهم یعنی منهای 55، 63، 73 و 78 کیلوگرم مبارزه می‌کنند.
جمشیدی با بیان اینکه رقابت‌های بخش پسران به مدت سه روز در قم برگزار می‌شود، یاد آور شد: در روز پایانی این پیکارها نیز تکواندوکاران اوزان دوم، پنجم و هفتم یعنی منهای 48، 59 و 68 کیلوگرم برای کسب عناوین برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز رقابت می‌کنند.
وی با بیان اینکه مدال آوران این دوره از مسابقات و منتخبین کمیته فنی به مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی دعوت می‌شوند، در پایان اظهار کرد: قم نیز به عنوان میزبان جمعی از بهترین‌های خود را در این رقابت‌ها به میدان خواهد فرستاد و امیدوار به کسب رتبه است.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdcd9x0k.yt05o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما