کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) عنوان کرد

میزبانی فرهنگی از 6 اردوی دانش‌آموزی به صورت روزانه

خبرگزاری فارس , 21 آذر 1396 ساعت 11:00

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: روزانه این آستان مقدس به غیر از استقبال از زائران دانش‌آموز، با برنامه‌های مختلف فرهنگی میزبان بیش از 6 اردوی دانش‌آموزی است.


به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین علی فتح‌اله‌زاده در قم، با بیان اینکه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) برای قشر کودک و نوجوان برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال می‌کند، اظهار کرد: ویژه برنامه شکوفه‌های آسمانی هر هفته شب‌های چهارشنبه و جمعه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هفته گذشته نزدیک به 150 کودک برای شرکت در برنامه شکوفه‌های آسمانی در رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) حضور یافتند، اضافه کرد: استقبال کودکان و نوجوان از برنامه‌های مختلف فرهنگی این آستان بسیار پرشور است.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: روزانه این آستان مقدس به غیر از استقبال از زائران دانش‌آموز، با برنامه‌های مختلف فرهنگی میزبان بیش از 6 اردوی دانش‌آموزی است.
وی با تاکید بر اینکه به مناسبت سالروز ورد حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم برنامه‌های ویژه‌ای برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: افراد در نوبت‌های صبح و عصر می‌توانند با مراجعه به رواق کودک و نوجوان از این برنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/136
 


کد مطلب: 57250

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/57250/میزبانی-فرهنگی-6-اردوی-دانش-آموزی-صورت-روزانه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir