سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۸
کد مطلب : 57266
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری قم مطرح کرد

وجود 60 تشکل دانشجویی در استان قم

قم نيوز : مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری قم گفت: حدود 60 تشکل دانشجویی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان وجود دارد.
وجود 60 تشکل دانشجویی در استان قم
وجود 60 تشکل دانشجویی در استان قم
به گزارش قم نیوز مرتضی بابایی ظهر امروز در نشست دبیران تشکل های دانشجویی استان با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم که در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری برگزار شد، با اشاره به فعالیت کمیسیون دانشجویی استان قم اظهار کرد: جلسات این کمیسیون به صورت ماهیانه برگزار می‌شود و تشکل‌های دانشجویی می‌توانند بازوهای قوی برای کمیسیون باشند.

وی ادامه داد: کمیسیون دانشجویی استان قم یکی از زیرمجموعه‌های شورای تامین این استان است و مشکلات مختلف دانشگاه‌ها در این کمیسیون با حضور مسؤولان مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد، اجرای مصوبات کمیسیون دانشجویی ضروری است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری قم افزود: حدود 60 تشکل دانشجویی در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در استان وجود دارد، مهمترین رکن در کرسی‌های آزاداندیشی را دانشجویان بر عهده دارند و تشکل‌های دانشجویی باید در این زمینه فعال تر باشند، باید این تشکل‌ها در دانشگاه‌ها با یکدیگر گفت وگو کنند.

بابایی در پایان با اشاره به ضرورت فعال شدن تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه های استان قم خاطرنشان کرد: از این تشکل‌ها انتظار داریم که در استان قم فعالیت بیشتری را داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfv0dt.w6devagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما