سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 57270
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

ضرورت فراهم شدن زيرساخت‌هاي پيشگيري از بيماري‌هاي دامي

قم نيوز : استاندار قم در ديدار رئيس سازمان دامپزشكي كشور ابراز اميدواري كرد تا بواسطه‌ مشاركت اين سازمان با مجموعه‌هاي استان، زيرساخت‌هاي لازم براي پيشگيري از بيماري‌هاي دامي فراهم شود.
ضرورت فراهم شدن زيرساخت‌هاي پيشگيري از بيماري‌هاي دامي
ضرورت فراهم شدن زيرساخت‌هاي پيشگيري از بيماري‌هاي دامي
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی در دیدار رئیس سازمان دامپزشکی کشور از تلاش‌های مجموعه جهاد کشاورزی استان در زمینه امور دامی قدردانی کرد.

استاندار قم با بیان اینکه امنیت غذایی مسئله‌ای ملی است و همه دستگاه‌ها باید برای تحقق آن تلاش کنند افزود: مجموعه‌های مرتبط در استان قم باید نقش خود در راستای مقابله با انواع بیماری‌های دام و طیور در حین تولید و عرضه را ایفا کنند.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری در زمینه سلامت دام و نقش آن در کاهش هزینه‌های ناشی از بیماری‌های دامی خاطرنشان کرد‌: استان قم به لحاظ دام و طیور یکی از مراکز مهم در کشور به شمار می‌رود و این مسئله اهمیت سلامت دام و بهداشت محیط در این استان را دوچندان می‌کند.

صادقی با اشاره به محدودیت اعتبارات استانی و تعدد مسائل اولویت دار در استان خاطرنشان کرد: امیدواریم با مدیریت هزینه‌ها و افزایش بهره وری بتوانیم زمینه ترقی جایگاه استان در زمینه سلامت دام و طیور را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcawunm.49n0015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما