سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 57271
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد

برپایی بازارچه بانوان مسجدی در 100 غرفه

قم نيوز : بازارچه بانوان مسجدی با رویکرد اقتصاد مقاومتی به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم همزمان با 22 و 23 آذر در 100 غرفه برگزار می‌شود.
برپایی بازارچه بانوان مسجدی در 100 غرفه
برپایی بازارچه بانوان مسجدی در 100 غرفه
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی با اشاره به اهمیت بحث اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: واحد خواهران دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی، فرهنگ سازی اشتغال و کارآفرینی، توسعه تولیدات خانگی و صنایع دستی، درآمد زایی برای زنان خانه دار و گفتمان سازی حمایت از تولید کنندگان داخلی بازارچه‌ای با عنوان زنان مسجدی با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می‌کند.

وی افزود: این بازارچه 22 و 23 آذر در بوستان نرگس قم واقع در خیابان شهید صدوقی در پنج بخش و در قالب 100 غرفه برگزار می‌شود که روز چهارشنبه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷ و روز پنجشنبه نیز از ساعت ۸ صبح پذیرای شهروندان است.

روحانی افزود: این بازارچه فرصتی در راستای فروش و عرضه محصولات خانگی، محصولات روستایی، محصولات هنری و محصولات مرتبط با عفاف و حجاب برای بانوان فعال در عرصه مساجد است.

وی اظهار کرد: امیدواریم گامی در مسیر گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولیدکننده داخلی برداریم.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم افزود: همزمان با اختتامیه بازارچه اقتصاد مقاومتی جشنواره غذا به سبک ایرانی اسلامی برگزار می‌شود .

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb85bs.rhbzzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما