سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 57279
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

فعالیت 36 کتابخانه تخصصی خصوصی در قم

مجمع کتابخانه‌های تخصصی استان قم برگزار می‌شود
قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از برگزاری مجمع کتابخانه‌های تخصصی استان در 23 آذرماه سال جاری خبر داد.
مجمع کتابخانه‌های تخصصی استان قم برگزار می‌شود/فعالیت 36 کتابخانه تخصصی خصوصی در قم
مجمع کتابخانه‌های تخصصی استان قم برگزار می‌شود/فعالیت 36 کتابخانه تخصصی خصوصی در قم
به گزارش قم نیوز سید‌موسی حسینی‌کاشانی ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع شهید آوینی برگزار شد، از برگزاری همایش کتابخانه‌های تخصصی استان قم «مکتا» خبر داد و اظهار کرد: از سال 93 فعالیت‌های مجمع کتاب‌خانه‌های تخصصی در استان قم آغاز شده و این مجمع در حال حاضر با پیشرفت‌های زیادی روبه رو شده و خصوصا در زمینه اقتصاد مقاومتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی فعالیت 36 کتابخانه تخصصی خصوصی در استان قم را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: مجمع کتابخانه‌های تخصصی استان قم شامل کتابخانه‌های تخصصی خصوصی و غیرخصوصی است که در همین راستا همایشی در راستای هم‌افزایی فعالیت‌های کتابخانه‌ها برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه مکتا با موفقیت‌ در زمینه فرهنگی به الگویی برای دیگر مجامع فرهنگی و اسلامی استان تبدیل شده است خاطرنشان کرد: همایش مکتا در راستای رشد فرهنگ هم‌افزایی با حضور کتابخانه‌های تخصصی استان صبح پنج‌شنبه 23 آذرماه در تالار شهید مطهری آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های موفق قرآنی در استان قم اذعان کرد: همچنین طی برنامه‌ای ویژه بین 6 تا 12 اسفندماه از فعالان هنری قرآنی؛ هنرهای نمایشی، سینمایی، تلاوت، هنرهای تجسمی، مقاله، داستان، شعر و رسانه استان تجلیل می‌شود.

حسینی کاشانی از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری از ابتدای دی‌ماه در قم خبر داد و افزود: این دوره به صورت رایگان و از ابتدای دی‌ماه تا 20 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد که عکاسی خبری، چاپ و نشر، کارگاه خبری روزنامه‌نگاری و... از سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcjh8ei.uqeaazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما