سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 57285
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ برتر تکواندو رقم خورد؛

پیروزی تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم برابر کوروش

قم نيوز : مربی تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم از پیروزی این تیم برابر کوروش در هفته پنجم لیگ برتر تکواندو خبر داد.
پیروزی تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم برابر کوروش
پیروزی تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم برابر کوروش
به گزارش قم نیوز سید محمد رفیعی اظهار داشت: تیم یاسین پیشروی قم امسال به نمایندگی از استان قم در لیگ برتر تکواندوی مردان کشور حضور پیدا کرده است و خوشبختانه تا این مرحله از مسابقات موفق به کسب نتایج خوبی شده‌ایم گرچه بازی هفته چهارم تیم یاسین پیشرو نیز به تعویق افتاد.

وی افزود: پیروزی اخیر تیم یاسین پیشروی قم در هفته پنجم لیگ برتر به دست آمد به طوری که توانستیم دوشنبه شب در خانه تکواندو ۶ بر ۲ تیم لوازم ورزشی  کوروش را شکست دهیم و این پیروزی می‌تواند چراغ راه ما برای ادامه مسابقات فصل باشد.

مربی تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم گفت: تکواندوکاران یاسین پیشرو در این مسابقه عملکرد رضایت بخشی داشتند به طوری که در مبارزه اول از وزن منهای ۶۸ کیلو سینا بهرامی از تیم یاسین پیشروی قم موفق شد ۲۱ بر ۱۶ امیر علی پروینی از تیم کوروش را شکست دهد و این اولین پیروزی انفرادی یاسین پیشرو در هفته پنجم بود.

رفیعی بیان داشت: در مبارزه دوم از وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم احمد محمدی از یاسین پیشروی قم ۲۴ بر ۱۴ امین ورمزیار از کوروش را شکست داد و در سومین مبارزه از وزن منهای ۸۰ کیلوگرم حسین آقا محمدی از یاسین پیشروی قم ۲۳ بر ۵ مغلوب مهدی عابدینی از کوروش شد.

وی عنوان کرد: در مبارزه چهارم از وزن منهای ۶۳ کیلوگرم مهدی یوسفی از یاسین پیشروی قم ۲۲ بر ۲ امیر حسین جلال وند از کوروش را شکست داد و در مبارزه پنجم از وزن منهای ۵۸ کیلو سهیل سیف اللهی از یاسین پیشرو ۱۶ بر ۲۱ به هادی شرافت از کوروش باخت اما در مبارزه ششم در وزن منهای ۵۴ کیلو علی چهرقانی از یاسین پیشرو ۱۹ بر ۴ امیر محمد ولدی از کوروش را با شکست روبرو کرد.

مربی تیم تکواندوی یاسین پیشروی قم تصریح کرد: در مبارزه هفتم در وزن منهای ۸۷ کیلو میثم اسکندری در مسابقه برابر محمد علی اسکندر زاده از تیم کوروش به دلیل آسیب دیدگی حریف به آسانی ۹ بر صفر برنده اعلام شد و در مبارزه هشتم و آخر در وزن منهای ۷۴ کیلو رامین حسین قلی زاده از یاسین پیشرو ۲۶ بر ۱۴ پیمان عباسی را شکست داد.

رفیعی خاطرنشان کرد: لیگ برتر تکواندوی مردان با حضور ۱۰ تیم پاس قوامین، شهرداری ورامین، لوازم ورزشی کوروش، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشرو قم، هیات تکواندو شمال‌شرق، لوازم خانگی کن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgnx9n.ak9u74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما