چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 57293
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم خبر داد

اسکان 40 خانوار زلزله زده در شهرک معصومیه

قم نيوز : مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: هم اکنون 40 خانوار زلزله زده در شهرک معصومیه در شهر سرپل ذهاب اسکان پیدا کرده اند.
اسکان 40 خانوار زلزله زده در شهرک معصومیه
به گزارش قم نیوز محمد خامه یار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به راه اندازی شهرک معصومیه در شهر زلزله زده سرپل ذهاب اظهار کرد: ایجاد این شهرک توسط ستاد اقامه نماز و اتاق اصناف استان با همکاری ادارات مختلف قم بود و فعالیت شهرک مورد رضایت اهالی و مسؤولین سرپل ذهاب قرار گرفت.
وی ادامه داد: اداره برق استان قم مسؤولیت تامین روشنایی شهرک معصومیه را بر عهده گرفت و زیرسازی این شهرک توسط اداره حمل و نقل و پایانه‌های قم صورت گرفت، شهرداری قم در ایجاد شهرک کمک زیادی داشت.
مدیر ستاد اقامه نماز استان قم افزود: به دلیل سرمای زیاد در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب و نیز با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته به دنبال احداث فاز دوم شهرک حضرت معصومه(س) نیز هستیم.
خامه یار با اشاره به اسکان مردم در شهرک معصومیه اظهار کرد: هم اکنون 40 خانوار در این شهرک اسکان پیدا کرده اند، در گزینش این 40 خانوار همه شرایط ویژه در نظر گرفته شد تا در حق کسی اجحاف نشود، محموله‌های کمک دیگری را هم برای این شهرک از قم ارسال خواهیم کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در شهرک معصومیه خدمات به صورت منظم به مردم مناطق زلزله زده ارائه می‌شود و هیچ تبعیضی در این خصوص وجود ندارد.

انتهای پیام/136
 
https://qomnews.ir/vdcfm0dt.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما